jag vill bara ha automatare det är saaben med och bensinkostnaden får jag ta för att få köra en sådan härligt med v-8 och man sitter som i vardagsrummet i dom
Tycker det verkar som ett bra byte! vet ju inte riktigt vad saaben står i för värde men en sån van ligger på ca 15-25 000kr beroende av utrustning och skick!
Fiii fän, en sådan där tar ju runt 2,5l/mil stadskörning, lägg till en liter vid kallstart vintertid... ÄVen om de har V8 så är dom ju sega som sirap och skatten ligger väll nära 3k/år.... Tycker jag sitter bättre än i vardagsrummet i min bil och den tar 0,76 blandat...
Senast redigerat av mrcelica (28 juni 2006)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Hade en för ca 1 år sedan. Den drog mellan 1,5-2,0 liter milen. Jovisst är det skönt att köra dem men verkligheten i Sverige med höga bensinpriser och hög skatt är det inte roligt att äga en sådan.
nä ja anser att de e rätt :Dvist de e höga bensin priser osv...men han kanske inte kommer använda den bilen i vardagen...kanske tar ut den på helgen o kör omkring...eller så kommer han använda den som bruksbil o då e man pank