5992
Sök

viperränder på golf iv ?

358 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
har en golf iv, silvermetallic, funderar på att dra mörkgråa stripes på den, bilen är lite stylad med nerlackning, andra baklampor, vinge och 18" oxxo chrome fälgar, vad tror ni?

358 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
Ingen ? sad ska strax slänga upp lite bilder på bilen, måste bara ha en kamera smile

BMW Power
2 362 Inlägg
28 juni 2006
Mjao, jag vet inte. Kan inte skapa mig en bild hur det kommer se ut tongue men men. Lycka till med ditt val ändå smile

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

671 Inlägg
28 juni 2006
Ränder på bilar kommer från bankörning, i USA körde man stora startfält med nybörjare och erfarna i samma lopp. Nybörjarna fick vita ränder för att de erfarna skulle hålla lite extra uppmärksamhet när det körde om.

På en Golf blir det inte snyggt.

Häj Häj
90 Inlägg
28 juni 2006
ja tror att det blir riktigt snyggt, men kanske en annan färg, men de e vel du som bestämmer det, de e ju din bil smile

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N

142 Inlägg
28 juni 2006
personligen hade jag nog valt vita sripes med svart markering på sidorna, skulle nog funka mycket bra med silver ;D

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.

202 Inlägg
28 juni 2006
Kan bli snyggt med mörkare silver som du säger, sen lägger man en svart liten tunn "pinstripe" i ytterkanterna för att ge det hela lite mer finess som sagt   

Snyggt och bryta av lite mot det mörkare hållet istället för o fläska på med vita tycker jag,  Vitt och silver är inte så snyggt ihop.

Man nog att våga köra en tjejbil :)

Fartälskare
390 Inlägg
28 juni 2006
Kommer sänka bilen så du vet...den kommer bli grymm...till en viss nivå och hur mö du än gör me den komemr du aldriug över gränsen men tror det kan vara snyggt om man gör det seriöst o att det inte skriker

Speedparts That´s why.......

2 123 Inlägg
28 juni 2006
Jag jobbar på dekalfirma och om jag fick välja skulle jag svarta kanter och vitt i mitten :smile
Tror iaf jag kommer bli skit bra smile

358 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
tack för alla svar, jag har sett det på en vw buss t5, silvermetallic med mörkare gråa ränder, så jävla snyggt!

202 Inlägg
28 juni 2006
Jobbar också på en dekalfirma smile

Man nog att våga köra en tjejbil :)

Sök