5696
Sök

Röd APC box i 900 T16

614 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Tjena.. la märke till när jag börja riva min saab 900 t16 i helgen att det sitter RÖD APC box i denna..
har fått för mig att röda apc boxen är någon sorts trimmbox? något som vet om detta stämmer?

Även ifall någon vet vart brännslechippet sitter på denna bil? då man kan kolla upp ifall den kanske är brännslechippad med?

Fick tyvärr väldigt dåligt med info när jag köpte den då jag köpte den av en polare som bara haft han i en vecka..

Tacksam för svar!

Rybbe

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

5 710 Inlägg
23 augusti 2010
rybbe skrev:
Tjena.. la märke till när jag börja riva min saab 900 t16 i helgen att det sitter RÖD APC box i denna..
har fått för mig att röda apc boxen är någon sorts trimmbox?

Japp det är en trimbox. Kommer inte ihåg hur mycket den ger men det kan du nog goggla på.
Vet heller inte hur "het" den är men är den oöppnad/opillad kanske det kan vara läge att skaffa en annan box att pilla i om det nu är tanken.
rybbe skrev:
Även ifall någon vet vart brännslechippet sitter på denna bil? då man kan kolla upp ifall den kanske är brännslechippad med?

I LH boxen på väggen nere vid fötterna på passagerarsidan.

MVH Jonas
..............

614 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Okey okey! visste nästan att du jonte skulle slänga in ett svar på denna tråd:D

Tack för det!

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Sök