framför databoxen har du en liten dosa med två lock på å en liten knapp lyft på dom två locen så ser du typ sockel med ett snöre på och siffror ocg bokstäver sen gör du som det står enligt länken
Så står det massa tryck. Men jag fattar inte, vad ska jag tycka på?
mvh Emil
Måste du inte ha en Felsökningsdator till det då?
OBD kom inte förens -96 om jag minns rätt..?
Iaf så har du ditt diagnostikuttag vid spolarvätskebehållaren.. Du lossar på locket (om locket finns kvar) och därunder hittar du 7 olika socklar, i denna plastgrunka sitter det ett stift som du helt enkelt sätter i stift A7, den ena sidan är A, andra B..
Läs dig fram hur du ska göra i tråden du redan har
framför databoxen har du en liten dosa med två lock på å en liten knapp lyft på dom två locen så ser du typ sockel med ett snöre på och siffror ocg bokstäver sen gör du som det står enligt länken
Framför datorboxen, spolarvätskebehållaren menar du?
Leta?
Jag vet mycket väl vart den sitter, men att den sitter framför nån datorbox anser jag är fel..?