Murvald skrev:
Razor ja, efter snack med Hasse Mattson på JVC så är det den modellen dem har, däremot "åker inte displayen ut" utan är "dubbelskärmad", dvs att den inte passar i min bil utan moddning..
Konsumentpriset på en sådan är runt 15K faaaaast då är det osagt vad kalaset skulle landa på ändå

Jo den är en dubbel-DIN enhet men du frågade ju efter "helst en som åker ut" och inte att det måste vara en enkel-DIN

Men du får nog köpa kenwood eller alpine då om du ska ha lite kvalitet på grejorna. Annars är det bara att köpa valfritt kinaskit för dom finns det gott om enkel-DIN med navigation.
PS. är man någorlunda smart så köper man ju självklart inte enheten i sverige utan tex tyskland eller england för man får samma kartor i enheten där men till ett mycket bättre pris. Jag köpte min KW-AVX810 ifrån USA för 4,5K med frakt när den låg på nästan 10K här hemma...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P