tja det är som så att jag har köpt mig 3st xtraljus ( sim ) heter dom och drog till med 100watts lampor. men nu när jag ska ansluta den gröna kabeln från relä alltså switch kabeln så sätter jag den på ena plus kabeln till hellyset och då ska det väl endå lysa eller. för på 9-5 sitter det h7 lampor jämfört med det jag monterat förut var på en gammal 900 med h4 men det ska väl vara samma sak endå det. får det absolut inte att lysa
Har du kollat alla kopplingar, jordpunkter osv? Jag kopplade in samma typ av lampor på min Saab, hade inga problem. Köpte Hellas ledningssats för 4 lampor.
nja jag hade ett enkel relä som det bara klickar i när jag ansluter grön kabel som ska vara till swithen/ helljus kabeln som jag tror stämmer men jag gissar mer på att det är ström som kommer från den kabeln som jag ansluter grön på. och det är på helljus lampan som sitter orginal i och den är röd på lampan
sen var jag och köpte ett dubbelrelä och samma sak där det bara klickar. samtidigt som kontakterna blir svarta antagligen kortis
någon som vet var den gröna kabeln ska anslutas på 9-5 med h7 lampor för det verkar inte som att det finns någon sån till switchen/ hel/halvljus spaken nere vid lampsockeln