Eftersnack: HÖÖR-träff 25e September

Tubbex
14 september 2010 · 1 517 Inlägg

jag kommer kvittar vad för bilmärke det är träff är en träff! smile

Senast redigerat av Tubbex (14 september 2010)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
YoY0 SRS
14 september 2010 · 168 Inlägg

Får man inte lov att ytra sig? Om man tycker ett märke är sämre än det andra får man väl lov att säga det?. Tycker jag man borde får göra iallfall och dom för en disskution vilket dom iochförsig kan göra via PM istället. Men dela ut varningar e bara löjligt tycker jag.

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
YoY0 SRS
14 september 2010 · 168 Inlägg

Just det glömde.... BadBoy89 håller med dig big_smile

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
Transporter89
15 september 2010 · 957 Inlägg

YoY0 skrev:
Får man inte lov att ytra sig? Om man tycker ett märke är sämre än det andra får man väl lov att säga det?. Tycker jag man borde får göra iallfall och dom för en disskution vilket dom iochförsig kan göra via PM istället. Men dela ut varningar e bara löjligt tycker jag.

tyvärr  så tycker inte alla  som du och jag:(

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Transporter89
15 september 2010 · 957 Inlägg

YoY0 skrev:
Just det glömde.... BadBoy89 håller med dig big_smile

va  bra  big_smile tack:D

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
StyggaBohlin
15 september 2010 · 39 Inlägg

haha volvo is the shit ..

WeDo
15 september 2010 · 3 390 Inlägg

YoY0 skrev:
Får man inte lov att ytra sig? Om man tycker ett märke är sämre än det andra får man väl lov att säga det?. Tycker jag man borde får göra iallfall och dom för en disskution vilket dom iochförsig kan göra via PM istället. Men dela ut varningar e bara löjligt tycker jag.

Visst får man yttra sig. Men inte angående vilket bilmärke som är bäst/sämst i en tråd som handlar om en träff. Det finns mer lämpade forumsdelar att diskutera detta i.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Transporter89
15 september 2010 · 957 Inlägg

Men inte angående vilket bilmärke som är bäst/sämst i en tråd som handlar om en träff??
jag har inte jämför någon märken här rikti  på det viset som du säger jag svarade bara på  hans fråga jo coh sen blev den en lite  diskution  ingen big deal liksom men jaja

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Remiss
15 september 2010 · 1 339 Inlägg

BadBoy89 skrev:

_xXx_ skrev:

BadBoy89 skrev:

hade  kört  Euro  R  om den hade varit vänster styrd och fanns att köra i  Europa   mena att jag har inte råd  det har du fel i men  Honda Civic  Type R  är något som jag varkigen  vill  inte  ha   alls  den är  inte  för min smak   med om du e  så smart och säger att man har inte råd  så  kolla lite priser  och läs på inan du säger något
Civic -R kostar  220-230 000kr helt ny bil
Accord type S  eller exlusive   fulutrustad modelen kostar mellan 250-270 000kr   och den nya som kom ut nu kostar  från 240 -300 000kr

Bravo=) "mycket" pengar för lite plast;)

a  den plasten kissar på din metal altid:D   
Jag  få  helt  ny bil och fullutrostad    för de pengarna som ni har  start pris på era bilar  och    vist  e  den plast  en stor del på den men  på NCAP  så är den 5star    bil  så  grejen e bara att    ni betalar mer för era traktorer de e segare  kostar mer  dricker  mer  störe motor   men endå  kasst bil

Jag förstår, rost redan från fabrik de e grejor det wink
------

Kan tyvär inte den dagen sad

Tubbex
16 september 2010 · 1 517 Inlägg

nån adress? smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Micha-J
16 september 2010 · 159 Inlägg

Okiej niice,kanske man får ro ihop nårra polare o rulla dit då jue,inte så långt wink

Offtopic: Japan Powa cool alla har väl sin smak inte mer me de,men säger de igen Japs ska de va wink

Clintan66
16 september 2010 · 2 011 Inlägg

Kommer dit en runda. Ska på Stylit först i Klippan. Köra inom här på vägen till Lödde för småvägs rundan klockan 17,00. Får hoppas vädret är bra bara på lördag.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
wallbeeek
16 september 2010 · 87 Inlägg

volvo740mannen skrev:
Ja vi hoppas ju på det allra bästa ang. vädret men eftersom man inte kan styra moder natur får man iallafall klä sej efter vädret.. Vad jag hört skall det vara övervägande moln med lätta skurar men vi får lá se...

Ja men hur säkra är väderprognoserna 9 dagar in i framtiden! wink

Classic
Mattias.C.O
16 september 2010 · 159 Inlägg

Ja, bor man här så får man väl dra sig 700 m dit xD

Technican
Tekniker/Mekaniker Sverige
Autoropa AB
FERRARI MASERATI BENTLEY LANDROVER JAGUAR MERCEDES-BENZ MCLAREN
fredde850
17 september 2010 · 45 Inlägg

Kommer big_smile

man kan inte ha for mycket effekt, bara för lite fäste
Volkswagen Golf 2 "Gti Grupp F" (1986)
RX-850
19 september 2010 · 15 Inlägg

kommer väl in en runda tongue

Skoda octavia RS "RS...en" (2006)
Volvo 850 s 2,5 "Gax" (1996)
ezz4
20 september 2010 · 313 Inlägg

hmm... kommer en runda. har ju bara ett par mil dit. men jag hoppas på rock n roll ! big_smile

MOR åt gröt,FAR åt helvete!
Tubbex
21 september 2010 · 1 517 Inlägg

hur många blir det Ca? smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
-Brink-
21 september 2010 · 378 Inlägg

volvo740mannen skrev:
Rock n' Roll?? Gillar man volvos orginal ljud och Elvis så kan jag spela lite Elvis ha-ha-ha nämen vi får lá si om där e nån som kan bass:aah litta

Lite bas ska vi nog kunna lösa (=

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Nissan 350Z GT "Rocket Bunny" (2003)
_DamnIt R1 driver!
21 september 2010 · 5 128 Inlägg

Kass datum, ska på bröllop! sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang