Får man inte lov att ytra sig? Om man tycker ett märke är sämre än det andra får man väl lov att säga det?. Tycker jag man borde får göra iallfall och dom för en disskution vilket dom iochförsig kan göra via PM istället. Men dela ut varningar e bara löjligt tycker jag.
Får man inte lov att ytra sig? Om man tycker ett märke är sämre än det andra får man väl lov att säga det?. Tycker jag man borde får göra iallfall och dom för en disskution vilket dom iochförsig kan göra via PM istället. Men dela ut varningar e bara löjligt tycker jag.
Visst får man yttra sig. Men inte angående vilket bilmärke som är bäst/sämst i en tråd som handlar om en träff. Det finns mer lämpade forumsdelar att diskutera detta i.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Men inte angående vilket bilmärke som är bäst/sämst i en tråd som handlar om en träff?? jag har inte jämför någon märken här rikti på det viset som du säger jag svarade bara på hans fråga jo coh sen blev den en lite diskution ingen big deal liksom men jaja
hade kört Euro R om den hade varit vänster styrd och fanns att köra i Europa mena att jag har inte råd det har du fel i men Honda Civic Type R är något som jag varkigen vill inte ha alls den är inte för min smak med om du e så smart och säger att man har inte råd så kolla lite priser och läs på inan du säger något Civic -R kostar 220-230 000kr helt ny bil Accord type S eller exlusive fulutrustad modelen kostar mellan 250-270 000kr och den nya som kom ut nu kostar från 240 -300 000kr
Bravo=) "mycket" pengar för lite plast;)
a den plasten kissar på din metal altid:D Jag få helt ny bil och fullutrostad för de pengarna som ni har start pris på era bilar och vist e den plast en stor del på den men på NCAP så är den 5star bil så grejen e bara att ni betalar mer för era traktorer de e segare kostar mer dricker mer störe motor men endå kasst bil
Jag förstår, rost redan från fabrik de e grejor det ------
Kommer dit en runda. Ska på Stylit först i Klippan. Köra inom här på vägen till Lödde för småvägs rundan klockan 17,00. Får hoppas vädret är bra bara på lördag.
Ja vi hoppas ju på det allra bästa ang. vädret men eftersom man inte kan styra moder natur får man iallafall klä sej efter vädret.. Vad jag hört skall det vara övervägande moln med lätta skurar men vi får lá se...
Ja men hur säkra är väderprognoserna 9 dagar in i framtiden!