Angående: Ändring utav "Slutet på Säsongen den 2 Oktober" Till den 25 September istället

Transporter89
21 september 2010 · 957 Inlägg

Tegulen skrev:

Clintan66 skrev:

Crl skrev:
1. Clintan - Bmw E46 - Landskrona
2. Badboy89 - Honda Accord type S - landskona
3. Memme - Golf 2 - Landskrona
4. Tegulen - GTR R33 - Landskrona
5. eX3Me - Celica GTi - Trelleborg (90% säkert att jag kan haka på)
6. Fidde_a4 - E30 Touring eller Jetta CL
7. Supralady - Toyota Supra MkIV - Landskrona
8. VIGGEE - Evo
9. sk8ville - Bmw e30 - Kristianstad
10. crl - Honda Prelude - Kristianstad


Jag hakar på om vädret tillåter smile
vilken rutt ska vi köra då?

Blir en liten tur ute på landet, kurvigare små vägar och cruising genom Hbg hade jag tänkt med avslut utav rundan på Max Väla för att möta de andra för avslutning av denna säsong. Hoppas på mycket folk även i Hbg eftersom det är sista kvällen för detta året med dem.

Jag, Supralady och Tegulen åkte c:a halva sträckan igår. Kommer bli c:a 15 mil lång runda.

Kan vi bara hålla tummarna för fint väder.

Ps:
Vägen är förhållande vis lätt, så jag skriver inte ut någon färd väg. Blir inga problem med att följa caravanen. Har valt ett ställe för stopp/paus. Sträcka på benen, fota och babbla lite för vidare körning till Hbg.
       Ds:

Jag hade roligt på rundan med Skylinen. Lilltösen var också med , så det blev lagom tempo. big_smile

Lilltösen verkar  gilla  åka  med dej:D

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Tegulen Pro Street Driver
21 september 2010 · 82 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Tegulen skrev:

Clintan66 skrev:

Blir en liten tur ute på landet, kurvigare små vägar och cruising genom Hbg hade jag tänkt med avslut utav rundan på Max Väla för att möta de andra för avslutning av denna säsong. Hoppas på mycket folk även i Hbg eftersom det är sista kvällen för detta året med dem.

Jag, Supralady och Tegulen åkte c:a halva sträckan igår. Kommer bli c:a 15 mil lång runda.

Kan vi bara hålla tummarna för fint väder.

Ps:
Vägen är förhållande vis lätt, så jag skriver inte ut någon färd väg. Blir inga problem med att följa caravanen. Har valt ett ställe för stopp/paus. Sträcka på benen, fota och babbla lite för vidare körning till Hbg.
       Ds:

Jag hade roligt på rundan med Skylinen. Lilltösen var också med , så det blev lagom tempo. big_smile

Lilltösen verkar  gilla  åka  med dej:D

Hon ska följa med på rundan:cool: Hoppas vädret blir fint. Vintern närmar sig snabbt:(

Clintan66
21 september 2010 · 2 011 Inlägg

Hoppas bara vädret blir bra. Kommer bli en kanon dag så fall.
Klippan, runda till Höör och sedan denna rundan från Lödde. Folker i Hbg kommer oavsett väder på kvällen har jag läst, så det kan bli ett bra avslut för säsongen. smile

Ska jag själv bara bli klar med min egen motor imorgon. Bara hoppas den blir som tänkt smile

Senast redigerat av Clintan66 (21 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
21 september 2010 · 957 Inlägg

Clintan66 skrev:
Hoppas bara vädret blir bra. Kommer bli en kanon dag så fall.
Klippan, runda till Höör och sedan denna rundan från Lödde. Folker i Hbg kommer oavsett väder på kvällen har jag läst, så det kan bli ett bra avslut för säsongen. smile

Ska jag själv bara bli klar med min egen motor imorgon. Bara hoppas den blir som tänkt smile

a det blir säkert bra 
jaså vad ska du göra emdd motorn?

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Clintan66
21 september 2010 · 2 011 Inlägg

Håller på med bytet av insuget, Väntar bara på distans brickan som de skall skära till imorgon bitti. Sen blir det ut och mecka vidare klockan 10,00. smile

Sen är det bara att vänta tills måndag och få i satt den nya framrutan. Det jäkla stenskottet vandrar så man blir knäpp. Under körning så bara växer och växer den.

Senast redigerat av Clintan66 (21 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
21 september 2010 · 957 Inlägg

Clintan66 skrev:
Håller på med bytet av insuget, Väntar bara på distans brickan som de skall skära till imorgon bitti. Sen blir det ut och mecka vidare klockan 10,00. smile

Sen är det bara att vänta tills måndag och få i satt den nya framrutan. Det jäkla stenskottet vandrar så man blir knäpp. Under körning så bara växer och växer den.

jaha  okej   va trevligt:D  hopaps det  fixar sig alting  då:d

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Clintan66
21 september 2010 · 2 011 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Clintan66 skrev:
Håller på med bytet av insuget, Väntar bara på distans brickan som de skall skära till imorgon bitti. Sen blir det ut och mecka vidare klockan 10,00. smile

Sen är det bara att vänta tills måndag och få i satt den nya framrutan. Det jäkla stenskottet vandrar så man blir knäpp. Under körning så bara växer och växer den.

jaha  okej   va trevligt:D  hopaps det  fixar sig alting  då:d

Tack. Ses på Lördag om inte innan. smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Supralady
21 september 2010 · 79 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Tegulen skrev:

Clintan66 skrev:
Blir en liten tur ute på landet, kurvigare små vägar och cruising genom Hbg hade jag tänkt med avslut utav rundan på Max Väla för att möta de andra för avslutning av denna säsong. Hoppas på mycket folk även i Hbg eftersom det är sista kvällen för detta året med dem.

Jag, Supralady och Tegulen åkte c:a halva sträckan igår. Kommer bli c:a 15 mil lång runda.

Kan vi bara hålla tummarna för fint väder.

Ps:
Vägen är förhållande vis lätt, så jag skriver inte ut någon färd väg. Blir inga problem med att följa caravanen. Har valt ett ställe för stopp/paus. Sträcka på benen, fota och babbla lite för vidare körning till Hbg.
       Ds:

Jag hade roligt på rundan med Skylinen. Lilltösen var också med , så det blev lagom tempo. big_smile

Lilltösen verkar  gilla  åka  med dej:D

Fast frågar man henne, vill hon åka Supra!  wink

Toyota Supra MkIV "Familjeracern" (1993)
Clintan66
21 september 2010 · 2 011 Inlägg

Supralady skrev:

BadBoy89 skrev:

Tegulen skrev:

Jag hade roligt på rundan med Skylinen. Lilltösen var också med , så det blev lagom tempo. big_smile

Lilltösen verkar  gilla  åka  med dej:D

Fast frågar man henne, vill hon åka Supra!  wink

smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Tegulen Pro Street Driver
22 september 2010 · 82 Inlägg

Supralady skrev:

BadBoy89 skrev:

Tegulen skrev:

Jag hade roligt på rundan med Skylinen. Lilltösen var också med , så det blev lagom tempo. big_smile

Lilltösen verkar  gilla  åka  med dej:D

Fast frågar man henne, vill hon åka Supra!  wink

lollollollollollolloltongue

Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

Nu börjar det närma sig. Pausen blir på c:a 20-30 minuter. Finns en del bitar som gärna måste passeras innan 18,30. Sedan är det tänkt att landa i Hbg c:a 19,30.

Bara kom ner till Lödde och häng på klockan 17,00. Blir en del vrida på ratten smile.

Vädret verkar lovande för avslutnings runda/kväll.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
23 september 2010 · 957 Inlägg

Ska vi köra tillsamans  ner då  Clintan  elelr  menade  från Landskona till lödde vi som bor i landskona kan göra det

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

BadBoy89 skrev:
Ska vi köra tillsamans  ner då  Clintan  elelr  menade  från Landskona till lödde vi som bor i landskona kan göra det

Kan inte lova just nu, men vi kan väl höras av.

För jag har tänkt åka till Stylit i Klippan och kolla lite. Sedan till Höör för Bil träffen där tror jag och sedan ner till Lödde. Ska du med på allt? Mk Supra pratade om att träffas på Mc Donalds c:a 11-11,30 Ättekulla på Lördag och samköra till Klippan.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

Har kollat av hela rundan. Det kommer bli kanon. Inga vägbulor, men tyvärr 2 rödljus och 4 Stopp skyltar. Kommer göra som så att stanna/rulla sakta strax efter dem för att se så alla är med. Ända fördelen är att efter dem är det raka spåret en bit. Rundan tar c:a 2 timmar i lagom tempo, så vi nöjer oss med 20 minuters paus och den kommer efter 8 mil. När vi startat är det en liten transport sträcka efter c:a 2 mil som är lite trist, men sen blir det bara fint. smile.

Hoppas vi på bra med folk både i Hbg och Lödde på Lördag. Avfärd klockan 17,00.

smile Välkomna smile

Senast redigerat av Clintan66 (23 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Fidde_A4 Pro Painter
23 september 2010 · 449 Inlägg

Clintan:
Dåligt stil att du inte vinkade tillbaka när man mötte dig strax norr om Lödde idag! wink

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

Fidde_A4 skrev:
Clintan:
Dåligt stil att du inte vinkade tillbaka när man mötte dig strax norr om Lödde idag! wink

Mvh
Fidde

Var??? Det var inte du i den silvriga Supran. (Nä).

Ber så mycket om ursäkt. Sitter bara och glor rakt fram smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

Föresten hur går det Vigge? Fått rätt på din fälg?
Memme! Hur verkar det för dig?

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Memme I'am AWESOME..
23 september 2010 · 2 783 Inlägg

Ser ut som jag får hoppa sad, mina delar har inte ens kommit!!! Kommer dom imorgon så ska jag försöka få på dom, men känns grymt tveksamt sad

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Clintan66
23 september 2010 · 2 011 Inlägg

Memme skrev:
Ser ut som jag får hoppa sad, mina delar har inte ens kommit!!! Kommer dom imorgon så ska jag försöka få på dom, men känns grymt tveksamt sad

Okej. Synd

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Memme I'am AWESOME..
23 september 2010 · 2 783 Inlägg

Det kommer flera gånger hoppas jag!! big_smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang