Audi A4 -99 style?

seasido
8 september 2010 · 50 Inlägg

Är man trög om man lägger runt 30-40 lax för att styla sin gamla audi som gått 16tusen mil?
Eller ska man vänta till man köper sig en ny lågmilare om några år

CA: 20 000:- kommer att gå till ny lakering+reparation av bucklor

Senast redigerat av seasido (8 september 2010)

Rspeter Audi A5 quattro driver.
8 september 2010 · 2 203 Inlägg

Det är ju din bil o dina pengar. Gör som du vill.

Timmyboy hellaflush!
8 september 2010 · 1 266 Inlägg

klart de är värt de, perfekt bil o lära sig saker påbig_smile

seasido
8 september 2010 · 50 Inlägg

Rspeter skrev:
Det är ju din bil o dina pengar. Gör som du vill.

Det var inte riktigt så jag menade, ville ha eran åsikt om att styla bilen nu eller vänta något år och köpa en lågmilare istället, vad skulle NI har gjort?
Sen klart det är mitt val men aldrig fel med åsikter

Ekis!
8 september 2010 · 1 210 Inlägg

Vad är de för Audi?? 1.8 t diesel osv..

seasido
8 september 2010 · 50 Inlägg

1.8TS bensin -99 16000mil - Har haft den ca halvår, inget större problem med den, tar väl hand om den

christofer_k Vorsprung durch Technik
8 september 2010 · 2 432 Inlägg

gör dom du vill smile  haft min bil i 3 år snart och lagt ut en jävla massa på den å just nu har den  gått över 40k mil och så har jag beställt nya dämpare runtom å frjädrar å motorkuddar osv ..  har planerat på att lacka om den  så gör du som du vill tongue jag är då nöjd med min bil och vill inte byta;)

Ekis!
8 september 2010 · 1 210 Inlägg

Ja jag skulle satsat på att stila till den... face liftat den till -02 sen nerlackning fräscha fälgar osv... inget extremt,utan lagomt..

seasido
8 september 2010 · 50 Inlägg

Hehe okej, nice där coffe ( : och jag hade tänkt "fräscha upp den" isf som du säger Ekis, kmr ju inte bli någon sportsbil racing2k style, det är lacken som drar upp priset helt enkelt, och den SKA bara lackas isf.. punkt slut

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang