Taklucka Volvo 850 Glt 92

Baloo__
12 september 2010 · 20 Inlägg

Tja tänkte kolla om någon har koll på vilket nummer i säkringsdosan takluckan har. Jag saknar min säkringsförteckning så vore väldigt bra om någon har lite bättre koll smile

Kollade runt på nätet men hittar inget....

beckstroem
12 september 2010 · 871 Inlägg

står väl i locket ?.. om det är den du inte har vem fan har pillat bort den ? och annars är det ju bara att kolla efter brända säkringar /switcha mellan relä'na..

Baloo__
12 september 2010 · 20 Inlägg

beckstroem skrev:
står väl i locket ?.. om det är den du inte har vem fan har pillat bort den ? och annars är det ju bara att kolla efter brända säkringar /switcha mellan relä'na..

Hahahaha locket fanns aldrig när jag köpte bilen. jag saknar två relä och 3säkringar det är där problemet är, så tänkte kolla här om man kunde spara lite tid ifall någon visste precis vilken säkring och storlek det är smile

beckstroem
12 september 2010 · 871 Inlägg

Baloo__ skrev:

beckstroem skrev:
står väl i locket ?.. om det är den du inte har vem fan har pillat bort den ? och annars är det ju bara att kolla efter brända säkringar /switcha mellan relä'na..

Hahahaha locket fanns aldrig när jag köpte bilen. jag saknar två relä och 3säkringar det är där problemet är, så tänkte kolla här om man kunde spara lite tid ifall någon visste precis vilken säkring och storlek det är smile

aha, tråkigt.. smile

djklimax
13 september 2010 · 2 Inlägg

men jocke åk till gbs å låna boken dom vet ju att du känner mig så det e ju inga problem

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang