Kul att det är såpass många som kommer idag trots short notice, vi på TNM ska göra vårat bästa för att få den här finalkvällen till någonting utöver våra andra träffar och aktiviteter.
Iomed att IKEA-parkeringen är så stor så måste det organiseras lite om vart alla ska stå, då vi gärna ville räkna besökande bilar.
Det som gäller är infarten till IKEA-parkeringen via rondellen (Barkarby Outlet) och börjar fylla på vid personalparkeringen vid gallrena närmast Mc-donalds.
Kan någon bidra med ett flygfoto, då jag inte är så haj på det
OBSOBS: Sista TNM-träffen så blev det en hel del alkohol på plats både på träffen och även efter träffen, en drös med fyllon som stog och förstörde i stort sett för alla den här kvällen som ville ha det trevligt.
Vi teammedlemmar och goda vänner, stog ca 30 minuter efter att alla åkt från andra träffen, och plockade upp skräp i massor, och förvånande nog var 90% glasflaskor med alkohol-innehåll
Skulle uppskattas om ni och era medpassagerare kunde ta till sig detta och lämna drickat hemma.
Snart smäller det gott folk, årets sista träff som vi arrangerar. Kom med familjen och vänner, ställ era bilar bland allihopa, orginal som show-finish.
Tragiskt att ni ska behöva vara kvar så pass länge för att plocka upp skräp från andra.. Jag kommer bidra vad jag kan med ikväll dvs plocka upp lite skräp om jag ser något. Om alla hjälps åt så kan vi få till en grym avslutning på säsongen!
Jag kommer med ny bil! Skitsamma om det regnar vi åker till Jakan då tycker jag! Brukar ju vara tomt på plan två också, så vi får väl fylla upp den också!
Som ni ser verkar det vara världens regnväder som drar in över Stockholm, men enligt Klart.se som jag brukar kolla på, är det klart från cirka 19.00 och framåt!