Eftersnack: Ystadträffen 17 September 2010

Andreas79
18 september 2010 · 3 968 Inlägg

Mycket trevligt det kom så mycket folk och bilar trots att vi hade otrolig otur med vädret. Blåsten hindrade mycket och tyvärr kan ingen påverka vädret. Folk som burnade nära andras bilar är bara helt onödigt. Vissa verkar inte förstå att många är rädda om sina bilar. Jag tyckte det var många fina fordon som kom ikväll och trevlig stämning trots blåsten. Ha nu en underbar höst och vinter. Så ses vi till våren 2011 igen :-) ... Mina foto från avslutningen ikväll kommer inom några dagar.

Senast redigerat av Andreas79 (18 september 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
TireSlayer Tvivlare
18 september 2010 · 2 266 Inlägg

Pekka skrev:
Fantastiskt kallt, blåsigt, fuktigt och mörkt! Men bra uppslutning trots det! Ett förslag till nästa säsong är att satsa på 4 stora träffar i Maj, Juni, Juli och Augusti med spikade datum, då jag tror det hade gynnat besöksantalet. Fredagsträffarna rullar säkert på som vanligt som träffplats utan en massa reklam.

Bra idé Pekka! smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
Tubbex
18 september 2010 · 1 517 Inlägg

Mycket trevlig träff, synd om blåsten bara. Hur gick det för dem som körde fast kom dem upp sen ??

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
hoteyes
18 september 2010 · 457 Inlägg

Tubbex skrev:
Mycket trevlig träff, synd om blåsten bara. Hur gick det för dem som körde fast kom dem upp sen ??

Haha golfen menar du. wink vi hjälpte dem upp. smile

Tubbex
18 september 2010 · 1 517 Inlägg

hoteyes skrev:

Tubbex skrev:
Mycket trevlig träff, synd om blåsten bara. Hur gick det för dem som körde fast kom dem upp sen ??

Haha golfen menar du. wink vi hjälpte dem upp. smile

Okej snällt av er hehe smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Clintan66
18 september 2010 · 2 011 Inlägg

Pekka skrev:
Fantastiskt kallt, blåsigt, fuktigt och mörkt! Men bra uppslutning trots det! Ett förslag till nästa säsong är att satsa på 4 stora träffar i Maj, Juni, Juli och Augusti med spikade datum, då jag tror det hade gynnat besöksantalet. Fredagsträffarna rullar säkert på som vanligt som träffplats utan en massa reklam.

Håller med dig där också. Är lite trist för oss som har en bit att köra också är det bara 3-4 bilar där.
Blir det som du skriver, så blir det nog mer folk. Visst det blir alltid någon/några som får köra en bit, men med mer spikad datum kan det bli bättre.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
18 september 2010 · 4 418 Inlägg

Pekka skrev:
Fantastiskt kallt, blåsigt, fuktigt och mörkt! Men bra uppslutning trots det! Ett förslag till nästa säsong är att satsa på 4 stora träffar i Maj, Juni, Juli och Augusti med spikade datum, då jag tror det hade gynnat besöksantalet. Fredagsträffarna rullar säkert på som vanligt som träffplats utan en massa reklam.

Bra idé!

Eftersom det vart ett race-fritt år sånär som på premiären så hoppas jag att polisen vill hjälpa oss med Blackrace... Vi får samla ihop ett gäng och styra upp det hela... Som ensam så klarar man det inte men finns det fler frivilliga så hoppas jag på att vi ska kunna fixa det till nästa år!! smile

supra_gone_wild Drift junkie!!
18 september 2010 · 276 Inlägg

jag tyckte d var helt okej igår..  håller med att man kan ha 4 "stora" träffar i säsongen men ändå ha kvar d varje helg som en träffpunkt som man kan dra till när man inte har något bättre för sig..

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
_xXx_ TIG-svetsare
18 september 2010 · 202 Inlägg

Keller skrev:
Håller med Pekka på det också.
Det stora problemet är ju omkörningsövningarna.
Mr Jam har ju varit på Sjöbo kommun (tror jag) ang Blackrace på Björka fältet men utan resultat då dom inte vill ge med sig.

Hade varit sjukt fint att köra där, eftersom försvarsmakten använder stället 2-3 ggr per år, så borde det inte vara några problem tycker man..hade varit det ultimata stället att ha blackrace på! Ingen som stör sig, ingen trafik, och goda möjligheter för publik att se=)

Vad är det som krävs för att dom ska ge med sig?

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
unixbird
18 september 2010 · 111 Inlägg

_xXx_ skrev:
Vad är det som krävs för att dom ska ge med sig?

Tillräckligt antal personer som trycker på.

Senast redigerat av unixbird (18 september 2010)

C-Herbst Sous Chef
20 september 2010 · 389 Inlägg

kommer det inga bilder fr träffen så man kan se vad man missade? wink

Andreas79
20 september 2010 · 3 968 Inlägg

Bilder från säsongsavslutningen 17/9 -10: (FotografAndreas.se)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191580

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Th3
16 oktober 2010 · 92 Inlägg

Spika ett datum så ska vi nog kunna ordna folk som slår näven i bordet... Angånde blackracet då wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang