7078
Sök

Vad är den bästa ljudanläggning som finns att få i bil?

1 722 Inlägg
20 september 2010
Trådstartare
Harman/kardon , Bose , dynaudio ?? ...Har ni nå "värsting" ljudanläggning i era bilar som är standard? hur låter det tongue ? och sen finns ju också bang&olufsen tongue
Senast redigerat av Kanelbullen (21 september 2010)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
20 september 2010
bang olufsen (stavning?) har ju gjort några system som sitter i vissa av audis toppmodeller. ska vara jävligt bra sägs det smile men så kostar de en bra bit över 50papp som extrautrustning med tongue

1 634 Inlägg
20 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
bang olufsen (stavning?) har ju gjort några system som sitter i vissa av audis toppmodeller. ska vara jävligt bra sägs det smile men så kostar de en bra bit över 50papp som extrautrustning med tongue

Lyssnade på ett Bang olufsen system i en BMW M3, att folk betalar för sån skit....

Numera Saab 9-5 Aero -00

1 468 Inlägg
20 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:

hahahahaha där misstar ni er allt XD. finns mycke bättre saker än så. var är det för bil? batterier? HU? slutsteg? storlek på basar? musiksmak?

Finns alltid en bästa ljudanläggning för varje bil och för varje musiksmak. finns inget i hela världen som är bäst till allt, fråga vem som helst cool

1 903 Inlägg
20 september 2010
hehe, nej jag ska inte påstå att jag vet hur ett sånt låter. men eftersom TS frågade efter värstingljud som satt standardmonterat så wink

och det leo skriver känner jag väl till, men så som jag uppfattade det så snackade vi standardmonterade grejer nu smile

MVH

3 059 Inlägg
20 september 2010
Kanelbullen skrev:
Vad är den bästa ljudanläggning som finns att få i bil?

En som kan spela musik.

1 468 Inlägg
20 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
hehe, nej jag ska inte påstå att jag vet hur ett sånt låter. men eftersom TS frågade efter värstingljud som satt standardmonterat så wink

och det leo skriver känner jag väl till, men så som jag uppfattade det så snackade vi standardmonterade grejer nu smile

MVH

hahaha förlåt. missa ordet "standard" roll

Bang olufsen e säkert bra då hihihihi cool

1 903 Inlägg
20 september 2010
Leo86 skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:

MVH

som sagt så har ja aldrig lyssnat på det, men för att va så helvettes dyrt så borde det väl vara bra tycker man tongue

MVH

1 468 Inlägg
20 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
Leo86 skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:

MVH

som sagt så har ja aldrig lyssnat på det, men för att va så helvettes dyrt så borde det väl vara bra tycker man tongue

MVH

jag har lyssnat på en BMW  från 2009 med det värsta systemet som fanns o sätta i dom från fabrik o det lät klockrent till vanlig pop och även hårdrock.
Dock kostade systemet närmare 75.000:- enligt uppgift från köparen av bilen smile

1 903 Inlägg
20 september 2010
Leo86 skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Leo86 skrev:

MVH

jag har lyssnat på en BMW  från 2009 med det värsta systemet som fanns o sätta i dom från fabrik o det lät klockrent till vanlig pop och även hårdrock.
Dock kostade systemet närmare 75.000:- enligt uppgift från köparen av bilen smile

okejokej, men rent spontant så tror iaf jag att för halva den summan så kan man plocka ihop ett bra mycket bättre ljud och dessutom låta en professionell ljudbyggare montera det och dessutom få en fin slant över tongue

MVH

Sök