7141
Sök

Hur kan en 100% rost fri volvo 240 -79 klassas som skrot

1 071 Inlägg
21 september 2010
Trådstartare
Fick mig en liten funderare  på hur en volvo 244 från -79 som rullat på gottland och 100% rostfri kan klassas som skrot när bilen är som en ny bil maskinelt och in / utvändigt??

Onödigt inlägg^^

6 710 Inlägg
21 september 2010
Ålder och mil

Morsan tyckte de var något fel på besiktningen eftersom min bil gick nästan igenom med blankt papper ( bara dåliga avgasvärden ) big_smile

De/Dem

3 259 Inlägg
22 september 2010
Det är en volvo? big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 071 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Men en helt rost fri volvo från 79 helt orginal slepper stuk med större motor och med 17" fälgar inte rollad eller liknande.
Är det inget intressant för folk eller är rollade rostiga  740 mer intressanta??

Onödigt inlägg^^

945 Inlägg
22 september 2010
Jag förstår inte. Har du en annons ute och har svårt med att hitta köpare eller spekulerar du bara?
Lämna gärna länken här så kan man istället ge dig bättre svar, om nu så är fallet med en annons.

1 071 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Spekulerar lite i och med att jag la ut min ganska ny inköpta 240 som blev bort tagen eftersom den klassas som ointressant/dåligt skick/vinterbil och enligt mig och många andra så är inte den nått av det. Utan mer eller som ett otroligt fint exemplar av gammal volvo.
Finns många bukliga rollade volvosar har på gorg som har första bilden när dom bus kör på snö skulle inte dom klassas som vinterbilar eller dåligt skick ist.
Tycker att moderaterna ibland inte riktigt kan skilja på FIN bil och skrot bilar

Onödigt inlägg^^

945 Inlägg
22 september 2010
partyvan skrev:
Spekulerar lite i och med att jag la ut min ganska ny inköpta 240 som blev bort tagen eftersom den klassas som ointressant/dåligt skick/vinterbil och enligt mig och många andra så är inte den nått av det. Utan mer eller som ett otroligt fint exemplar av gammal volvo.
Finns många bukliga rollade volvosar har på gorg som har första bilden när dom bus kör på snö skulle inte dom klassas som vinterbilar eller dåligt skick ist.
Tycker att moderaterna ibland inte riktigt kan skilja på FIN bil och skrot bilar

Min uppfattning är att man kan komma förbi deras synpunkter ang. ointressant/vinterbil-synpunkt
genom att visa väldigt bra bilder. Hur ser dina bilder ut? Vet många som klagat men haft värdelösa bilder.

1 071 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Tycker att bilderna va bra tagna med bra kamera och allt ingen billig digitalkamera eller liknande.
Sen har jag sj haft dåligare bilar och bilder som blivit godkända

Onödigt inlägg^^

945 Inlägg
22 september 2010
Att du inte visar oss ett exempel. smile

8 921 Inlägg
22 september 2010
Låser med hänvisning till den här tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag