2405
Sök

Angående Calibra 96.

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Har fått erbjudande att byta min bil mot en Calibra 96:a, än så länge vet jag inte mer än att den är extremt stylad. Om man uppskattar ett ungefärligt värde på calibran. Ingen utställningsstyling utan vardags med kjolpaket och sånt. Givetvis spelar ju motorn in en hel del men jag vet att det finns många med Calibror här innesom säkert kan ge sina synpunkter. Han ville ge 10 000 emellan, låter det vettigt?

Min annons för en liten jämförelse.
http://www.blocket.se/vi/7993461.htm?ca=16_s

Hittade den aktuella Calibran:

http://www.garaget.org/annonser/?view=63243
Senast redigerat av Sir_x (4 juli 2006)

643 Inlägg
4 juli 2006
skulle aldrig ha bytt neutral.  för det första har du en T4 vilket är en bra bil . . men calibran var ju ett skämt. . skulle aldrig åkt i nå dylikt. . verkar vara stylad över ne kväll med nåra bärs historia :S

behåll T4:an du smile

edit: så speciellt stylad var den inte..  lite dekaler å samma tråkiga lexus ljus suck. . nej behåll riktiga grejer du smile
Senast redigerat av Svenss0n (4 juli 2006)

2 123 Inlägg
4 juli 2006
Varför byta bort en fin Volvo mot en ruggigt ful ungdoms stylad och slutkört Calibra ?
Svaret är enkelt ha kvar din bil och "hotta" upp den istället.

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Tack måste jag säga! Grejen e den att om den skulle vara original så hade jag nog varit mer sugen. Den är inte speciellt vacker det är jag medveten. Upphottning är nog inget alternativ då mina pengar inte räcker till för det samt att intresset inte finns.

Miklen
4 juli 2006
haha inte ens JAG hade bytt bort en volvo mot den där.. !!

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Miklen skrev:
haha inte ens JAG hade bytt bort en volvo mot den där.. !!

Haha den är altså så jävla illa=)

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 juli 2006
Jag måste nog säga, att du borde väl nog behålla Volvon roll
Dock, om det skulle ha varit en turbo-Calibra, då skulle jag ha rått dej att byta på direkten wink

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
jag skulle ju typ använda den som utställningsbil...Tack för ni grusar mina planer...Nej men vad skulle bilen kunna va värd?

Butikschef
116 Inlägg
4 juli 2006
Det är riktigt mkt jobb att lägga ner på den om du vill ha den som utställningsbil.... wink

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

945 Inlägg
4 juli 2006
Trådstartare
Haha jag hoppas ni förstog min ironi.Min bil är ju ett hetare ämne än den...

9 108 Inlägg
5 juli 2006
ja fifan.. fjortisstylad till tusen.. Fast om man hade rivit bort de extremt fula flames-dekalerna och köpt sidokjolar och bakkjol hade den sett helt ok ut!

Inredningen var inget att hurra för heller.. Och priset är högt för en vanlig 16V!!

10.000 emellan är alldeles för lite.. Minst 20k emellan om du ens ska fundera på saken..

Sök