köpte på mig en turbo konverterad 360glt härom dagen
just nu sitter det en B200E med garret t03 snurra med 740grenrör och t4 spridare och går på e85
eftersom bilen ska bes sista dec som senast tänkte jag först montera orginal grenrör främre rör
och dit med orginal spridare
sen när den är bes ska maskinen ur
under huven kommer en B230fk/ft hitta in ihop med ett 16T 240 88b-93 motorel och 940turbo boxar med steg2chip
om jag hittar någon topp och kam åker även en 531:A och en vx3kam in där
siktar på en effekt på runt 220-250hk
iförsta hand måste jag dock ta hand om ett trasig hjulager
och läckande retur så bilen kan provköras lite så man får en uppfattning vad man mer måste ordnas innan vinter slår till ordenkligt
just nu tippar jag på en effekt runt 150hk laddar 0.6bar
den är inte direkt slö men ingen raket heller
lite bilder på bilen..tydligen är den inte fin nog för att ligga uppe på garaget eftersom den räknas som skrotbil/vinterbil räknas den som

orginal bilar är okej tydligen..bara dom är nya?!
rostiga 850 är oxå okej
men inte en ovanlig 360glt?
![http://i38.photobucket.com/albums/e109/Davidsten/360Glt/20101002172.jpg]()
![http://i38.photobucket.com/albums/e109/Davidsten/360Glt/20101002175.jpg]()