idag har ja fått pris på vad bilen kommer kosta i frakt så nu kan ja snart skeppa hem den, enda dom behöver nu är pengarna. känns skönt att fått konkret pris nu.!
tack tack, håll utkik på den då jag jobbar på den för att förbättra den.
Det är en jättesvår fråga att besvara, då priserna börjar från 6000kr, till 50.000kr=) allt beroende på vad du vill ha, men normala frakter är väl mellan 8000kr till 15.000 typ!
Fick ett mail av dom som ska skeppa hem min bil idag, stod att de e lite försenade men att de jobbar på så fort de kan och nästa vecka ska allt inför frakt till sverige vara klart! NICE!
hehe, man kunde ju hoppas på bygge hela vintern, men bor ju för tillfället i Japan och flyttar hem i April 2011 så det kommer inte bli mycket gjort innan min hemkomst. men då ska det bli full fart=) kommer dock köra 2011 med mindre ändringar bara.
normalt tar en båtfrakt med bil ca 6-8 veckor, kanske något längre då det brukar bli förseningar.
Sitter just nu läser ett mail från firman som ska skicka bilen till Sverige och de inväntar de sista pappren innan bilen åker på båten till Sverige! hoppas man kan få iväg den innan jul!