5841
Sök

Satelit tv abonnemang. Vem har discovery utbudet?

1 866 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
Har viasat idag men är inte nöjd... Jag vill ha alla/de flesta discovery kanaler men det har inte viasat.
Vi har ingen fast lina så vi kan bara köra med parabol eller vanlig antenn. Har kolla Boxer, canaldigital, bredbandsbolaget men ingen av dem kan erbjuda det jag söker. De som har det är Comhem men de kör inte via parabol...
Grrrrrrr.....
Kan någon hjälpa mig?
Senast redigerat av RichiB (8 oktober 2010)

4 001 Inlägg
8 oktober 2010
Canal Digital, och dom har dessutom fan så mycket bättre bildkvalité än Viasat och den senaste boxen jag fick ifrån Canal Digital var fan så mycket bättre än Viasats jävla skitbox som man inte ens  kan göra en favoritkanallista

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

1 866 Inlägg
8 oktober 2010
Trådstartare
skumt jag kan visst göra en favoritkanal lista. plus att boxen e inspelningsbar o vi fick den för 1kr. allt fungerar klockrent dock saknar jag mina kanaler. :-(
Dessutom är canal digital svindyra med boxen om den ska vara inspelningsbar.....

4 001 Inlägg
8 oktober 2010
RichiB skrev:
skumt jag kan visst göra en favoritkanal lista. plus att boxen e inspelningsbar o vi fick den för 1kr. allt fungerar klockrent dock saknar jag mina kanaler. :-(
Dessutom är canal digital svindyra med boxen om den ska vara inspelningsbar.....

vafan, vilken box har du? min är också inspelningsbar

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
8 oktober 2010
Har Telia, de har Discoverypaketet för 39kr/mån. Dock tycker jag att travel & living suger. Hade mer än gärna bytt det mot Nat Geo.

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

volvolover
667 Inlägg
9 oktober 2010
här hemma har vi  med telia och dom har discovery kanalerna, men som ovanstående skrev så är travel & living suger STENHÅRT!  telia är bra faktist! smile

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

volvolover
667 Inlägg
9 oktober 2010
FordRSC skrev:
Har Telia, de har Discoverypaketet för 39kr/mån. Dock tycker jag att travel & living suger. Hade mer än gärna bytt det mot Nat Geo.

hur menar du ? har du bara discovery kanalerna? tongue iaf så har vi Nat Geo om det är den kanalen ja tror det är tongue

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
9 oktober 2010
Turbomotor skrev:
FordRSC skrev:

hur menar du ? har du bara discovery kanalerna? tongue iaf så har vi Nat Geo om det är den kanalen ja tror det är tongue

Har 1,2, b&k, 4, anim p, disc-kanalarna tongue Dock kommer snart uppgradering med några skitkanaler till som tex MTV

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

1 866 Inlägg
9 oktober 2010
Trådstartare
ok men har telia även parabol?

volvolover
667 Inlägg
9 oktober 2010
FordRSC skrev:
Turbomotor skrev:
FordRSC skrev:

Har 1,2, b&k, 4, anim p, disc-kanalarna tongue Dock kommer snart uppgradering med några skitkanaler till som tex MTV

jaha okej  smile

volvolover
667 Inlägg
9 oktober 2010
RichiB skrev:
ok men har telia även parabol?

det vet jag inte men tror inte det tongue

Sök