6311
Sök

Läskiga spök vägar i norrköping?

Bas älskare
716 Inlägg
8 oktober 2010
Trådstartare
Tja, nån som vet om de finns några roliga spök/läskiga vägar i norrköping att åka på? ska nämnligen ut o åka ikväll och vill åka på några roliga vägar som man blir lite rätt på. vet att rodga (stavning) finns, har varit där men kommer inte ihåg vägen.. ge gärna bra tips!

551 Inlägg
8 oktober 2010
åk bort mot marielund, tycker det är lite obehagligt där. dom har ju fan brännt ner 2 bilar på några veckor i det området....

Haters gonna hate.

Bas älskare
716 Inlägg
8 oktober 2010
Trådstartare
Marielund ligger ju mitt i stan tongue

551 Inlägg
8 oktober 2010
VolvoXet skrev:
Marielund ligger ju mitt i stan tongue

exakt. men man blir ju lite rädd där ibland.

Haters gonna hate.

Bas älskare
716 Inlägg
8 oktober 2010
Trådstartare
neje tongue jag går fan i skolan där tongue säg nån skogs väg eller nått ?

1 534 Inlägg
9 oktober 2010
VolvoXet skrev:

rodga,sörsjönsvägen,  kvillingevägen, löfstad slott, ristvägen men marielund är fan läskigare
finns gott om "spöken" där iaf

Saabifierad
2 031 Inlägg
9 oktober 2010
Vägen som går mot kolmården utmed Bråviken, känns alltid som att det antingen skall komma upp ett sjöodjur och stänka saltvatten på bilen eller ett troll ifrån sluttningen och kasta stenbumlingar på bilen wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Bas älskare
716 Inlägg
9 oktober 2010
Trådstartare
Iam2fast4U skrev:
VolvoXet skrev:

rodga,sörsjönsvägen,  kvillingevägen, löfstad slott, ristvägen men marielund är fan läskigare
finns gott om "spöken" där iaf

Tackar så mycket, läste lite om sörsjönsvägen, blir att åka förbi där med en kamera oxå big_smile sen blir de ut till rodga. tackar så mycke, låt gärna tråden vara kvar.

4 637 Inlägg
12 oktober 2010
Hageby?

Sök