3421
Sök

Min hund rapar!

747 Inlägg
7 juli 2006
Hallå vad är detta för jävla tråd på en BIL sajt.... Ursäkta men, men detta hör inte hemma här tycker inte jag

Älgahäng Räjsing Club

1 396 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:
Hallå vad är detta för jävla tråd på en BIL sajt.... Ursäkta men, men detta hör inte hemma här tycker inte jag

Off topic?

"Off topic
Här kan du diskutera allt som inte har med bilar att göra. "
Senast redigerat av NiclasT (7 juli 2006)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

747 Inlägg
7 juli 2006
NiclasT skrev:
360_sleeper skrev:

Off topic?

"Off topic

Ja den kan dom ta bort från forumet!

Älgahäng Räjsing Club

Wankel
1 080 Inlägg
7 juli 2006
varför ska dom ta bort det? måste man BARA diskutera bilar här eller?

MDS Västerås

Leg. Spådam
816 Inlägg
7 juli 2006
Skulle det vara nått, min ödla röker brajj och svär...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

1 639 Inlägg
7 juli 2006
Merclone skrev:
Skulle det vara nått, min ödla röker brajj och svär...

Kommer han från Holland ?

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

51 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:

Men för fan låt folk snacka om vad dom vill!! är det inte intressant så ge fan i att läsa det.. Om det stör dig så mycket att du ens orka klaga på det, så skriv ett litet meddelande till admin så ska vi kolla vad han säger... ganska omoget att be folk sluta disskutera hundar under "Off topic" .. vill du läsa om bilar, läs då om bilar under den delen!
Senast redigerat av DeWaked (7 juli 2006)

1 639 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:

Hej jag är en gammal bitter humorbefriad stofil på 95 bast som retar mig på allt... hmm
Senast redigerat av mrcelica (7 juli 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Bilnörd...
310 Inlägg
7 juli 2006
Vår vovve rapar oxå, efter maten. Hicka hade hon när hon var valp. Så fort hon hade käkat mat så fick hon hicka. Fisar kan tyda på att maten kanske inte passar just den hunden. De brukar kunna vara väldigt känsliga när det gäller sånt. Min gamla schäfer kunde man inte byta foder på, gjorde man det hände det olyckor både inom- och utomhus... sad Bläää...

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 juli 2006
sleeper har väll ingen hund eller husdjur så han förstår ju inte hur illa det luktar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

353 Inlägg
7 juli 2006
min hund snickra ihop en ferarri av en gammal amazon....=P

Enjoy....

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:

har du ingen humor eller det finns humor på burk om du sklle behöve det orvar

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 juli 2006
Mafghan skrev:
min hund snickra ihop en ferarri av en gammal amazon....=P

har du hunden kvar så kan jag låna den et tag va ha  kan ju få gå loss på min mattsvarta 240 me kaputt knutkos

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 juli 2006
mrcelica skrev:
360_sleeper skrev:

Hej jag är en gammal bitter humorbefriad stofil på 95 bast som retar mig på allt... hmm

ett gott skrtt förlänger livet så mera humor i dena off topic

311 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
DeWaked skrev:
360_sleeper skrev:

Men för fan låt folk snacka om vad dom vill!! är det inte intressant så ge fan i att läsa det.. Om det stör dig så mycket att du ens orka klaga på det, så skriv ett litet meddelande till admin så ska vi kolla vad han säger... ganska omoget att be folk sluta disskutera hundar under "Off topic" .. vill du läsa om bilar, läs då om bilar under den delen!

håller med helt, 360_slepper du behöver inte ens lägga en sån där kommentar, tack o hej .

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

582 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:

Gnällspik! håll dig härifrån om det stör dig att vi pratar hundgaser!

Min systers hund brukar oxå fisa nå djävulskt! prova mata hunden med kardemumma bullar big_smile
då blir det inte roligt! gaser till tusen! det var ett befäl som berättade det när jag gjorde lumpen,hans hund fick de bullar som var kvar av kvällsfikat! OJ OJ OJ!!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

BMW Power
2 362 Inlägg
7 juli 2006
Gladen skrev:
FugitivE skrev:
Gladen skrev:
jäklar vad ni skriver !
ja det verkar ju normalt med en hund som rapar iaf! big_smile
fiser har inte våran gjort än men det kanske kommer . tongue

Kan säga att det verkligen luktar wink beror iofs på vad han har ätit.

haha tongue ja du kanske matar han med onyttiga saker? big_smile

HAHA, kan säga att han knappt äter hundmat längre wink han får alltid till sig våran mat på något sätt tongue en hund ska väl också kunna få leva livet sina sitta år/dagar eller så big_smile

BMW, bogsering med wire :/

BMW Power
2 362 Inlägg
7 juli 2006
360_sleeper skrev:
NiclasT skrev:
360_sleeper skrev:

Off topic?

"Off topic

Ja den kan dom ta bort från forumet!

Haha, eller så behöver du inte ens vara inne vid den delen och störa dig så förjävligt på det? smile inget illa menat men ändå hmm

BMW Power
2 362 Inlägg
11 juli 2006
Idag ska hunden min avlivas sad

Sista bilderna på honom, tagna idag på morgonen.

http://i67.photobucket.com/albums/h312/Fugge/RIP%20Mitch/PICT2588.jpg

http://i67.photobucket.com/albums/h312/Fugge/RIP%20Mitch/PICT2593.jpg

R.I.P Mitch.
Senast redigerat av FugitivE (11 juli 2006)

3 113 Inlägg
11 juli 2006
FugitivE skrev:
Idag ska hunden min avlivas :'(

R.I.P hmm får man fråga varför?

min hund fiser mer än vad han rapar. det gäller alltså att ge honom rätt mat.
Aldrig mer fiskbullar för hans del om man säger så. wink då förstör han bara min sömn.. eller förlänger i värsta fall tongue

Semper Fi

Sök