(EFTERLYSNING VOLVO 850 DELAR) Komplett baklyse nya modellen, NUKE fuelrail, blåa spridare, LMM nya modellen löstagbar.

st4rmine_junkie Honda freak
12 oktober 2010 · 137 Inlägg

Komplett baklyse nya modellen, NUKE fuelrail, blåa spridare, LMM nya modellen löstagbar.

Kolfiber karosseri och interiör.

Trimdelar?!?!

Någon som sitter på dessa delar? Då får ni väldigt gärna höra av er till mig och ge mig ett pris och gärna bild!

Jag bor i stockholm och vill inte gärna åka längre än 10 mil för att hämta delar.


Mvh Robin

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Seth
12 oktober 2010 · 3 354 Inlägg

9§ Annonsering
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
st4rmine_junkie Honda freak
12 oktober 2010 · 137 Inlägg

Men det finns ju ingen tråd där man kan efterlysa saker på köp och sälj. Kan inte ni se till och lägga upp en köp och sälj tråd då?! Där man kan efterlysa delar man behöver?!

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Seth
12 oktober 2010 · 3 354 Inlägg

köp och sälj finns inte som nån tråd. det är en flik
http://www.garaget.org/annonser/prylar/

Senast redigerat av Seth (12 oktober 2010)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
st4rmine_junkie Honda freak
12 oktober 2010 · 137 Inlägg

Just därför tycker jag att ni borde ha en forum tråd för sådanna här ärenden!

"One day you will face destiny, then you have to decide if you want to DRIFT or DIE!"
Seth
12 oktober 2010 · 3 354 Inlägg

varför borde de det?. Bra uppbyggt med flikar för olika saker såsom "Min sida" "Bilar" "Bloggar". sidan är mer än ett forum.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
chrizz Administratör
12 oktober 2010 · 11 780 Inlägg

st4rmine_junkie skrev:
Just därför tycker jag att ni borde ha en forum tråd för sådanna här ärenden!

Vi vill inte ha sånt i forumet. Det är inga diskussionstrådar och det skräpar ned forumet.

Låser här.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang