6514
Sök

Hur fixar man lignivå utgångar på en bigfront?

643 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
det är väll en din utgång på en bigfront va?. . men hur fixar man dit lignivå?. . finns det nånstans att köpa lr måste man tillverka själv?

kan passa på att ställa en till fråga?. . blir det mkt mkt bättre ljud om man köper en annan cd å sätter in istället för bigfronten?.

643 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
jag står ute vid bilen nu smile. jga måste veta. . . annars kan jag tillverka nån sak ikväll/(imorgon smile

764 Inlägg
7 juli 2006
Vad har du för bil?? Volvo vet jag har en adapter o köpa så det borde ju finnas till andra bilmärken oxå.

TeQuilla

643 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
TeQuilla skrev:
Vad har du för bil?? Volvo vet jag har en adapter o köpa så det borde ju finnas till andra bilmärken oxå.

har en 850R 97:a. . volvo hade ingen sån sa dom :'(. ..

764 Inlägg
7 juli 2006
Svenss0n skrev:
TeQuilla skrev:

Låter konstigt. Kompisen har en V70 01:a o till den fanns det. Kolla med en välsorterad bilstereobutik istället.

TeQuilla

643 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
TeQuilla skrev:
Svenss0n skrev:
TeQuilla skrev:

Låter konstigt. Kompisen har en V70 01:a o till den fanns det. Kolla med en välsorterad bilstereobutik istället.

hehe aa det ska jag smile. dom borde ju ha nån din utg¨ng med 2 sat lågniva utgångar istället. . borde ju inte vara alltför svårt å fixa smile.

en fårga till du verkar lite hemma på volvo. . om jag sätter i en ny kenwood cd istället med 4x50 watt. blir det bättre ljud i systemet då än med bigfront?. . tycker ljudet i den orginal är grymt. . smile

764 Inlägg
7 juli 2006
Svenss0n skrev:
TeQuilla skrev:
Svenss0n skrev:

hehe aa det ska jag smile. dom borde ju ha nån din utg¨ng med 2 sat lågniva utgångar istället. . borde ju inte vara alltför svårt å fixa smile.

en fårga till du verkar lite hemma på volvo. . om jag sätter i en ny kenwood cd istället med 4x50 watt. blir det bättre ljud i systemet då än med bigfront?. . tycker ljudet i den orginal är grymt. . smile

Kan bli... Personligen tycke jag inte att watt är så intressant... Jag har en stereo (Sony) med MOSFET o i dörrar har jag hyfsade sony o det låter klockrent. Jag vill ha rent ljud o en schysst ljudbild hellre än att kunna poppa högst.

TeQuilla

Sök