Evo_outlaw skrev:CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarnaVet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa MvhDu har väl värme i bilen ? de har ja ialf i min lilla japan ; )
CarpeDiem skrev:Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarnaVet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa Mvh
Volvo-lollungen skrev:haha nja vinterjacka låter inte så lockande men kommer om vädret är fint så du får fjäska lite med väder gudarna
Volvo-lollungen skrev:Evo_outlaw skrev:CarpeDiem skrev:Vet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa MvhDu har väl värme i bilen ? de har ja ialf i min lilla japan ; )haha klart man har det men vill gärna kunna gå rund och "beskåda" bilarna
Evo_outlaw skrev:CarpeDiem skrev:Vet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa MvhDu har väl värme i bilen ? de har ja ialf i min lilla japan ; )
CarpeDiem skrev:Vet att det är inte lockande med vinterjacka Ok, jag ska göra mitt bästa Mvh
Msterlind skrev:Jag tycker det! skulle vara kul med en sista!
Msterlind skrev:Ska försöka få med mig lite folk från köping med:)