7698
Sök

Hur och vart kan man skaffa sig ett garage?

1 302 Inlägg
19 oktober 2010
Trådstartare
Hej jag undrar vart man kan leta då man vill ha ett mekgarage.
Behöver inte alls vara ett stort garage, enbart så stort att en lyft går att montera in i garaget.

Är det någon här på sidan som vet vart det finns ett ledigt garage att mecka i eller vet någon sida där man kan hålla koll efter garage som är/blir lediga?

Mycket tacksam för alla svar jag kan få.

1 302 Inlägg
19 oktober 2010
Trådstartare
Ingen som vet?hmm

1 738 Inlägg
19 oktober 2010
Jag vet inte om jag är något bidrag till hjälp, men se det som ett tips wink

Ofta har "hyresbolagen" av t.ex lägenheter ( Egirs, Bostadsbolaget m.m) ofta flerbils garage att hyra ut! kolla runt hos dom o be dom visa dig hur det ser ut! oftast får du inte mecka men det är ju ingen som kontrollerar, men som sagt vissa garage är riktigt fina garage med bra ljus o stora platser, tillgång till tvätt m.m

Kompisen fick nämligen tag på sånt garage nu i vinter o hyr av Egirs, han har 2,5m bredd parkeringsplats, bra ljus, elutag tillgång till tvätt! han betallar 360kr för det o jag är riktigt avensjuk kan jag sga sad Men häng upp ett lakarm, pressäning eller något runt din plats så är det ju bara skruva på wink

OBS!! Var försiktig, köra med vinkel slipp o damma ner är kanske ingen höjdare! Men alternativet till garage är ju bättre än inget wink

MVH

1 738 Inlägg
19 oktober 2010
Glömde säga att de hyresbolagen jag uppgav är från mina trakter! Du får ju kolla upp vad dina hyresbolag i närheten heter wink

Sök