Sökes: förare som bjuder på en åk tur, låt min dröm gå i uppfyllelse!

Thedriftking
19 oktober 2010 ·

hejsan alla glada biltokar smile

nu är det så att jag har ett brinnande intresse för snabba turbobilar, men knappt några kompisar som har det som man kan få åka med. tyvärr. har några som kör snabba bilar men inga som bjuder på åk turer,

så är det nån som har en rolig bil som skulle kunna tänka sej att göra en 16 (snart 17 åring) glad, nästa sommar. dom bilar som skulle va roliga att åka med som jag alltid drömt om är följande;

Nissan s13,s14,s15, skyline r32 - r33 - r34
Toyota supra mk3 - mk4
Mitsubishi evo
volvo 240/740/940 turbo, 850 t5/r
bmw m3/m5, olika turbo konverterade



har bara åkt i bilar med 300-350hk. men har alltid drömt att få åka med en bil med 450hk+

ifall nån är sugen så skriv pm elr i tråden så kan vi snacka mera, jag bor i linköping och åker ofta till MoM, action meet, gatebil (åk turen kommer ske sommaren 2011 ifall nån vill bjuda på det)


Lite info om mej;

Kille på 16 år, fyller 17 år den 1 januari. Går fordonsprogrammet på Ljunkan i linköping, på fritiden är jag ofta i garaget och mekar eller så är jag på gymmet. jag har alltid haft stort intresse för bilar av alla slag, men aldrig fått chansen att åka en "värsting". pappa har hjälpt till med lite värtisng byggen (bmw m5
turbo600hk+ , volvo pv dragster 700hk+ osv) så nu blir man ju sugen på att få känna kraften i nån bil!

Senast redigerat av Thedriftking (19 oktober 2010)

pale Mensa -09
20 oktober 2010 · 132 Inlägg

Hitta någon kul bil på garaget och fråga ägaren, tror inte det är så många som skulle säga nej.
Alla har ju ett bilintresse och hade någon frågat mig så hade jag inte sagt nej iaf,.

Senast redigerat av pale (20 oktober 2010)

Röda bilar är SNABBAST!
Zak Proud Member of Kööken Racing!
20 oktober 2010 · 1 056 Inlägg

Ska jag på gatebil mantorp nästa sommar och du löser en åka med licens så kan du få åka några varv med mig =]

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
Works Huh? (`´,)
20 oktober 2010 · 518 Inlägg

Jag kommer nog till Gatebil så Skylinen min kan du allt få dig en åktur i. Så inga problem. Mvh Danne

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Mojfen
20 oktober 2010 · 40 Inlägg

Nästa sommar ska min s13 vara färdigbyggd.
Blir bara på 400hk visserligen .
Men ska nog kunna sladda lite ändå smile
Så vill du så får du åka med mig oxå.

/Micke

Thedriftking
21 oktober 2010 ·

pale: bra idé, får testa det smile

zakademus: sjukt snällt, alltid beundrat din bmw! det ska nog gå att lösa licens till det smile jag hör av mej när nästa sommar börjar närma sej så får vi se ifall du ska dit smile

Works: tack, grymt r34, den åkturen lär bli en riktig dröm, som sagt innan, hr av mej när sommaren börjar närma sej smile

Mojfen: ska du ner till mantorp park osv nån gång så skulle jag kunna åka med i din s13 smile

Works Huh? (`´,)
21 oktober 2010 · 518 Inlägg

Så lite så man ska leva sin dröm annars ångrar man sig i slutet.

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Mizter-J
21 oktober 2010 · 88 Inlägg

har alltid velat åka en supra eller en skyline r34a smile den värsta bilen jag har åkt med va en cheva monza som va bromsad till 550hk de va en upplevese men skulle vilja åka nån japansk turbo bil smile hehe

Mojfen
21 oktober 2010 · 40 Inlägg

Jo jag ska åka lite varstanns me bilen.
Kör ett par varv å sladda med min oxå om du vill.
Den är ju till för att användas smile

/Micke

Thedriftking
21 oktober 2010 ·

Mojfen skrev:
Jo jag ska åka lite varstanns me bilen.
Kör ett par varv å sladda med min oxå om du vill.
Den är ju till för att användas smile

/Micke

ofan, får väl hoppas du drar ner till mantorp då smile har åkt en s13, dock med steg1 bara, typ 200hk+ ? tyckte den va rätt pigg ändå, o du kommer få ut runt 400hk, det lär bli skoj smile

Mojfen
21 oktober 2010 · 40 Inlägg

Jag som vill stanna på 400hk...kan ta ur mer men vill lära mig köra den först smile

Thedriftking
21 oktober 2010 ·

hehe, det kan va bra wink

firebird1967
22 oktober 2010 · 1 Inlägg

strunta i turbobil,titta på andra sidan staketet så står det en bmw och väntar på dig när det är dags för isåkning med fullspikade däck:Dbig_smilebig_smile,  vi får tjata lite på farsan så han hänger med . vill du åka bana så finns det en plastbalja som går skapligt , .mvh firebird 1967
ps turbobilar är för dom med liten.....wink

Works Huh? (`´,)
22 oktober 2010 · 518 Inlägg

firebird1967 skrev:
strunta i turbobil,titta på andra sidan staketet så står det en bmw och väntar på dig när det är dags för isåkning med fullspikade däck:Dbig_smilebig_smile,  vi får tjata lite på farsan så han hänger med . vill du åka bana så finns det en plastbalja som går skapligt , .mvh firebird 1967
ps turbobilar är för dom med liten.....wink

turbobilar är för dom med liten: Motor!!!

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Volvo V70 "GLT" (2000)
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Wangen Larmtekniker
23 oktober 2010 · 307 Inlägg

Finns bilen kvar är det bara höra av sig så åker vi en sväng.

/ Wången
Thedriftking
24 oktober 2010 ·

firebird1967 skrev:
strunta i turbobil,titta på andra sidan staketet så står det en bmw och väntar på dig när det är dags för isåkning med fullspikade däck:Dbig_smilebig_smile,  vi får tjata lite på farsan så han hänger med . vill du åka bana så finns det en plastbalja som går skapligt , .mvh firebird 1967
ps turbobilar är för dom med liten.....wink

hehe, bara säga till när ni ska kära på is med bmwn wink skulle gärna åka med den, får se till att fixa till darten så jag kan köra på is med den med wink

btw.. turbo skare va wink

neckwomen_88
25 oktober 2010 ·

"...knappt några kompisar som har det som man kan få åka med. tyvärr. har några som kör snabba bilar men inga som bjuder på åk turer,
"

Fy vilka tråkisar, finns det nåt skäl till att INTE bjuda på en åktur när det efterfrågas? big_smile

pat
25 oktober 2010 · 132 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
"...knappt några kompisar som har det som man kan få åka med. tyvärr. har några som kör snabba bilar men inga som bjuder på åk turer,
"

Fy vilka tråkisar, finns det nåt skäl till att INTE bjuda på en åktur när det efterfrågas? big_smile

Måste........hålla.........mig.............

tongue

Senast redigerat av pat (25 oktober 2010)

Anubis
25 oktober 2010 · 1 255 Inlägg

Bara fråga någon i närheten med en bil du vill åka i så blir de nog ett ja.

Har själv bjudit på galet många åkturer till folk som frågat trots att jag inte känt dom smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Meerx
25 oktober 2010 ·

Åk till gatebil på sommarn så finns de massa du kan åka med på bana smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang