Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

BoB_83
17 maj 2011 · 261 Inlägg

BoB_83 skrev:
Kan ni förresten lägga uppe bild på var banan kommer vara och hur den kommer se ut?!

De börjar närma sig nu men fortfarande ingen info?!

BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
MG MGF (2000)
AnesN Bilmekaniker
17 maj 2011 · 805 Inlägg

seriöst verkar det inte vara:p

AnesN Bilmekaniker
17 maj 2011 · 805 Inlägg

Förstår fortfarande inte vart det ska få plats med Drifting & utställning på det lilla området.

Mr-Bredin
17 maj 2011 · 299 Inlägg

väntr på en komplett ritning till er alla. så fort jag får den så kommer den upp.

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
BoB_83
17 maj 2011 · 261 Inlägg

Okey. Kommer de vara en bana så fler än en kan köra samtidigt? eller blir de en och en?

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
KHRacing
17 maj 2011 ·

Mr-Bredin skrev:
väntr på en komplett ritning till er alla. så fort jag får den så kommer den upp.

Vem är banläggare då? Marek skulle väl inte ha hand om detta längre vad jag fått erfara ?

Eftersom detta går under SBF så krävs det ju "en banläggare som vet" vad han sysslar med liksom smile

Har ni gjort som jag sagt från början då? Att ni bett att få områdeslicens istället för banlicens ?

mvh k

supra_gone_wild Drift junkie!!
17 maj 2011 · 276 Inlägg

har funderat på en banlayout länge nu som nån borde göra o d e en lagom stor åtta som man både kan köra som ett åtta då samt runt i en avlång ring så som ni hade på motormässan KH.
tycker att d hade kunnat bli en bra show bana med mycket plågande o rök!! smile

E där plats till o ha en sk servicebil med alla verktyg o dyl i depå omr???

Senast redigerat av supra_gone_wild (17 maj 2011)

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
BoB_83
19 maj 2011 · 261 Inlägg

Snart bara 1 vecka kvar och fortfarande väldigt dåligt med info om driftingen!!!!

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
Mr-Bredin
19 maj 2011 · 299 Inlägg

väntar in dom sista sakerna sen kommer all info upp.
Ser att driftingen e en stor del som många vill veta mer om.
Men en områdse karta kommer att komma upp.

När det gäller service bilar så ska de inte vara omöjligt. så länge alla inte tar upp hur mkt plats som helst. eftersom vi har ett begränsat område m.m

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
RobinS2
19 maj 2011 · 1 067 Inlägg

BoB_83 skrev:
Snart bara 1 vecka kvar och fortfarande väldigt dåligt med info om driftingen!!!!

Håller med! Finns ju folk som kör en bit för att ta sig dit o det är ju rätt kul o se hur det kommer se ut osv...
Har mappning den 26 wink får hålla tummarna att
De går vägen o i så fal blir det typ första gången jag kör
Min e30 där big_smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Yamaz TBM Yamaz
19 maj 2011 · 199 Inlägg

RobinS2 skrev:

BoB_83 skrev:
Snart bara 1 vecka kvar och fortfarande väldigt dåligt med info om driftingen!!!!

Håller med! Finns ju folk som kör en bit för att ta sig dit o det är ju rätt kul o se hur det kommer se ut osv...
Har mappning den 26 wink får hålla tummarna att
De går vägen o i så fal blir det typ första gången jag kör
Min e30 där big_smile

zomfg, då måste man ju fan nästan komma! vill se din bil:Oyikes

Dreams are like rainbows... only idiots chase 'em
Min projekt-tråd finner du här: BMW E30, styling, interiör samt uppfräschning. - RALLYSTUK
BMW E30 320i "Justin Beemer" (1988)
RobinS2
19 maj 2011 · 1 067 Inlägg

Yamaz skrev:

RobinS2 skrev:

BoB_83 skrev:
Snart bara 1 vecka kvar och fortfarande väldigt dåligt med info om driftingen!!!!

Håller med! Finns ju folk som kör en bit för att ta sig dit o det är ju rätt kul o se hur det kommer se ut osv...
Har mappning den 26 wink får hålla tummarna att
De går vägen o i så fal blir det typ första gången jag kör
Min e30 där big_smile

zomfg, då måste man ju fan nästan komma! vill se din bil:Oyikes

Hehe vad kul big_smile men som sagt allt kan hända men går det bra där så kommer jag smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
-Kicki-
20 maj 2011 · 302 Inlägg

Det må vara dålig info, men det håller på att lösas. smile Klagomålen har framförts.

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Xtravagant 1337
20 maj 2011 · 1 343 Inlägg

Detta känns väldigt förvirrande.
Hade det inte bara varit lättare att ha en enkel trevlig träff?

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
RobinS2
20 maj 2011 · 1 067 Inlägg

Xtravagant skrev:
Detta känns väldigt förvirrande.
Hade det inte bara varit lättare att ha en enkel trevlig träff?

Finns för mkt enkla trevliga träffar där man bara står o snackar.. är kul med lite action också..wink visst är det kul att stå o studera varandras bilar o snacka skit men bilar är ju till för att användas också smile
Kul att någon tar tag i de men infon kunde varit bättre men det kommer väll smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW 118D M (2010)
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
-Kicki-
21 maj 2011 · 302 Inlägg

Enkla träffar har vi minst 2 ggr i veckan i bara Malmö. Närområdet har vi nog 8-9 träffar i veckan smile Håller med om att detta kommer bli kul.. Ska du ställa ut Nille? Eller kanske köra 201m?
Det finns lite mer info och det går att anmäla på www.gasfot.se

RobinS2.. Vad är det för info du vill ha? (har inte orkat läsa igenom hela forumtråden, sorry..)

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
supra_gone_wild Drift junkie!!
21 maj 2011 · 276 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
När det gäller service bilar så ska de inte vara omöjligt. så länge alla inte tar upp hur mkt plats som helst. eftersom vi har ett begränsat område m.m

asså man måste ju kunna ha en bil till där med verktyg osv. var ska man ställa släparna då?

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
KHRacing
21 maj 2011 ·

-Kicki- skrev:
......massa text........ Vad är det för info du vill ha? (har inte orkat läsa igenom hela forumtråden, sorry..)

KHRacing skrev:

Mr-Bredin skrev:
väntr på en komplett ritning till er alla. så fort jag får den så kommer den upp.

Vem är banläggare då? Marek skulle väl inte ha hand om detta längre vad jag fått erfara ?

Eftersom detta går under SBF så krävs det ju "en banläggare som vet" vad han sysslar med liksom smile

Har ni gjort som jag sagt från början då? Att ni bett att få områdeslicens istället för banlicens ?

mvh k

Vem är banläggare ? Är det en kunnig person, eller ´"nån som tror sig veta hur man gör" ?
Stor skillnad liksom !

linda_xtravagant
21 maj 2011 · 116 Inlägg

hmm nu e det ju både helsingborg å hässleholm å nu detta oxå på samma datum??

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
RobinS2
21 maj 2011 · 1 067 Inlägg

-Kicki- skrev:
Enkla träffar har vi minst 2 ggr i veckan i bara Malmö. Närområdet har vi nog 8-9 träffar i veckan smile Håller med om att detta kommer bli kul.. Ska du ställa ut Nille? Eller kanske köra 201m?
Det finns lite mer info och det går att anmäla på www.gasfot.se

RobinS2.. Vad är det för info du vill ha? (har inte orkat läsa igenom hela forumtråden, sorry..)

Jag vill ha info om driftingen tack smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang