Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

Rydell BaM BaM
28 maj 2011 · 232 Inlägg

robinH skrev:
Totalt värdelös träff. 150 spänn inträde är väl fan att ta i? Nä nästa gång spenderar jag mina 150kr på internetporr, känns mer värt!

Håller med, jag och sambon åkte dit och fördrev tiden i 45min sen stack vi, 300:- fattigare.......
Riktigt värdelöst........

Inget vara för evigt.
AnesN Bilmekaniker
28 maj 2011 · 805 Inlägg

haha tänkte likadant robinH , 150kr  när det kostar 30 vanligtvis om jag minns rätt. Samt att jag antog att det inte skulle bli en höjdare + vädret var ju inte bra för den delen heller. Snacka om att försöka dra in vinst på detta

Nitrometanskada Gött mos
28 maj 2011 · 1 096 Inlägg

Grabbar.. tänk på att folk lägger ner hela sin själ för att få till träffar som denna.

Ge schysst, konstruktiv kritik istället.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Transporter89
28 maj 2011 · 957 Inlägg

Nitrometanskada skrev:
Grabbar.. tänk på att folk lägger ner hela sin själ för att få till träffar som denna.

Ge schysst, konstruktiv kritik istället.

då få de väll  fixa till det så det liknar något  så ska folk inte klaga på det  så som man läser verkar det inte vara  någto vidare alls

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
robinH
28 maj 2011 · 98 Inlägg

Nitrometanskada skrev:
Grabbar.. tänk på att folk lägger ner hela sin själ för att få till träffar som denna.

Ge schysst, konstruktiv kritik istället.

Okey... 150 kr är ett överpris! Visst att folk lägger ner tid och själ för sånt här men i slutändan är det personer med bilar som är villiga och komma och ställa ut samt folket som gör om det är en bra träff eller inte. Sätt istället det i första åtanke istället för arrangörernas plånböcker. Sen att även ta fullt pris för folk som kommer med en rolig bil är bara löjligt. Tänk på att det är han som gör att folket kommer överhuvudtaget. Nä tänk om istället för att tänka på era plånböcker.

dizazter
28 maj 2011 · 22 Inlägg

Håller med sämsta skit ja varit på samma sak förra året sten dött

BMW 740ia (2000)
xlm 100% Skåning
28 maj 2011 · 357 Inlägg

Verkar inte som att folk är så positiva, var själv inte där.

Senast redigerat av xlm (28 maj 2011)

Nitrometanskada Gött mos
28 maj 2011 · 1 096 Inlägg

Synd då att ni som klagar inte tog med era brutala monsterbilar och fixade sjukt massa action där nere då!! big_smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
ACF Bil tosing
28 maj 2011 · 117 Inlägg

Mmmm som en av funktionärerna kan jag säga att flera saker inte blev som tänkt, bara att lära sig och göra bättre nästa gång. Tyvärr var det ett par happenings som inte dök upp utan minsta förvarning....
Konstruktiv kritik har vi redan gett oss själva men lyssnar/läser även andras, så shot.

Pengarna går inte in i någons ficka utan i föreningarnas och ska användas för fler evenemang och bättre givetvis, nu är det ju tre föreningar som delar på detta och var förening gör ju vad de vill men det går knappast till tårta på mötena.....

BoB_83
28 maj 2011 · 261 Inlägg

Jag var en av dom som var mest negativ till detta event tiden innan. Jag står för allt jag skrivit tidigare men tänkte sumera dagen lite.
Själv så tycker jag inte att 150:- är så mycke pengar och prata om för att få köra!!! Jag var inte runt på området utan jag var i princip bara nere vid driftingen. Funktionärerna där nere fixade sitt jobb väldigt bra och där finns inget och klaga på. Sen till banan. När jag kom hem igår och fick se att de var ändrat så kan väl säga att jag blev lite lack. Men som banan var nu blev var de bästa de kunde göra av situationen. Den var inte ett dugg underhållande och köra som förare men de drog en hel del människor och vi fick berätta en väldgt massa om drifting och allt runt om kring. I de stora hela är jag nöjd med dagen och allt som allt så dödade jag 10 däck totalt smile

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
-Kicki-
28 maj 2011 · 302 Inlägg

robinH skrev:
Totalt värdelös träff. 150 spänn inträde är väl fan att ta i? Nä nästa gång spenderar jag mina 150kr på internetporr, känns mer värt!

Seriöst!!! Betalar du för internetporr??? big_smile hahahaha

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
robinH
28 maj 2011 · 98 Inlägg

-Kicki- skrev:

robinH skrev:
Totalt värdelös träff. 150 spänn inträde är väl fan att ta i? Nä nästa gång spenderar jag mina 150kr på internetporr, känns mer värt!

Seriöst!!! Betalar du för internetporr??? big_smile hahahaha

Ironi grabben, ironi! smile

robinH
28 maj 2011 · 98 Inlägg

ACF skrev:
Mmmm som en av funktionärerna kan jag säga att flera saker inte blev som tänkt, bara att lära sig och göra bättre nästa gång. Tyvärr var det ett par happenings som inte dök upp utan minsta förvarning....
Konstruktiv kritik har vi redan gett oss själva men lyssnar/läser även andras, så shot.

Pengarna går inte in i någons ficka utan i föreningarnas och ska användas för fler evenemang och bättre givetvis, nu är det ju tre föreningar som delar på detta och var förening gör ju vad de vill men det går knappast till tårta på mötena.....

Hur som helst måste du vara med på att 150spänn per person för en så pass liten träff är ett överpris.

marbling
28 maj 2011 · 781 Inlägg

BoB_83 skrev:
Jag var en av dom som var mest negativ till detta event tiden innan. Jag står för allt jag skrivit tidigare men tänkte sumera dagen lite.
Själv så tycker jag inte att 150:- är så mycke pengar och prata om för att få köra!!! Jag var inte runt på området utan jag var i princip bara nere vid driftingen. Funktionärerna där nere fixade sitt jobb väldigt bra och där finns inget och klaga på. Sen till banan. När jag kom hem igår och fick se att de var ändrat så kan väl säga att jag blev lite lack. Men som banan var nu blev var de bästa de kunde göra av situationen. Den var inte ett dugg underhållande och köra som förare men de drog en hel del människor och vi fick berätta en väldgt massa om drifting och allt runt om kring. I de stora hela är jag nöjd med dagen och allt som allt så dödade jag 10 däck totalt smile

Tycker det är strongt att du står för din kritik, o den du ger efter verkar också konstruktiv.Mkt skitsnack som aldrig följs upp härinne..wink

Opel GT "Sportcoupen" (1970)
Volvo 780 "Lussuoso" (1987)
Volvo 1800ES "1800ES" (1973)
ACF Bil tosing
28 maj 2011 · 117 Inlägg

robinH skrev:

ACF skrev:
Mmmm som en av funktionärerna kan jag säga att flera saker inte blev som tänkt, bara att lära sig och göra bättre nästa gång. Tyvärr var det ett par happenings som inte dök upp utan minsta förvarning....
Konstruktiv kritik har vi redan gett oss själva men lyssnar/läser även andras, så shot.

Pengarna går inte in i någons ficka utan i föreningarnas och ska användas för fler evenemang och bättre givetvis, nu är det ju tre föreningar som delar på detta och var förening gör ju vad de vill men det går knappast till tårta på mötena.....

Hur som helst måste du vara med på att 150spänn per person för en så pass liten träff är ett överpris.

tja en öl och jordnötter på krogen...tongue
Ok det blev mindre än tänkt men så är det.

Tar med åsikten inför disskutioner vid andra event.

ACF Bil tosing
28 maj 2011 · 117 Inlägg

robinH skrev:

-Kicki- skrev:

robinH skrev:
Totalt värdelös träff. 150 spänn inträde är väl fan att ta i? Nä nästa gång spenderar jag mina 150kr på internetporr, känns mer värt!

Seriöst!!! Betalar du för internetporr??? big_smile hahahaha

Ironi grabben, ironi! smile

Tycker trots allt att kicki är lite feminin men hon har kanske en grabbig sida oxå  roll

-Kicki-
29 maj 2011 · 302 Inlägg

ACF skrev:

robinH skrev:

-Kicki- skrev:

Seriöst!!! Betalar du för internetporr??? big_smile hahahaha

Ironi grabben, ironi! smile

Tycker trots allt att kicki är lite feminin men hon har kanske en grabbig sida oxå  roll

Kicki är en tjej... så du är helt rätt på det smile Kan väl tycka om bilar ändå... eller? big_smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
WeDo
29 maj 2011 · 3 390 Inlägg

Låser och hänvisar till en eventuell eftersnack tråd.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang