6900
Sök

bästa högsta ljud öppna luffiltret på 850?

643 Inlägg
9 juli 2006
Trådstartare
jag har hört vissa. . å det jag tycker låter bäst just nu är bsr opti flow med avskärming smile. bra pris verkar det vara åxå. men ni kanske vet något som är ännu bättre å låter ännu högre å kanske bättre pris wink?. . ser att många kör green cotton? ska beställa idag tänkte ja så kom med massa förslag om vad ni har å hur dom är big_smile

edit: om mna väljer atechs steg 4 så får man ju med ett öppet luftfilter? hur är det? om man nu körs bsr sportfilter kan man köra det även fast man har steg 4 tongue? förlåt för dumma frågor smile

mvh erik
Senast redigerat av Svenss0n (9 juli 2006)

SSS -12
3 217 Inlägg
9 juli 2006
Jag har ännu inte riktigt förstått frågan... Men om jag tolkar det rätt så är svaret: Gå på magkänsla! Man vet aldrig vad som är bra och dåligt innan man testat...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

12 086 Inlägg
9 juli 2006
Du vill ha ett luftfilter som låter mkt? Ja du.. dra in det i kupén smile då låter de massor.. asså jag har ingen aning om cilka filter som låter mest, har väl med material o göra o utformning.. antar att stora filter kanske låter mer?

2 122 Inlägg
9 juli 2006
har ett billigt i opeln de råmar som fasen av det iaf. men gamla oplar med öppet filter råmar alltid

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Sök