7710
Sök

Ljushus till Volvo C70 2006-2007

84 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
Hallå Hallå Gott folk ! Jag har letat runt på diverse hemsidor nu efter ett ljushus till min mor å fars Volvo c70 då dem fått stenskott och det har börjat läcka in vatten+fukt har börjat bildats där inne.

Vet ni någon sida som möjligtvis säljer ett sånt ljushus till Volvo c70 2006-2007? Har kollat på

vparts, Mekonomen, Skruvat och Volvos hemsida själva för tillbehör och delar. Men finns icke där . Är detta något som dem måste lämna in på Volvo verkstad att göra eller kan man göra det hemma lätt utan problem om man nu kan hitta ett sånt ljushus att köpa någonstans.

MVH Alden

412 Inlägg
23 oktober 2010
Är det strålkastarna du syftar på?
Jag kunde inte heller hitta till den årsmodellen så det är nog bara att åka till Volvo och beställa därifrån. Själva bytet klarar du nog av själv om du inte har tummen mitt i näven. smile

135
├┼┼
24 R

84 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Nedå inte strålkastaren utan självaste glas fodralet eller hur jag ska säga det big_smile Det som fått ett stenskott. Antog att det var hos Volvo det bara finns får se vad dem tar för pris :-)

412 Inlägg
24 oktober 2010
Jasså, själva lyktglaset. smile
Tyvärr är det nog lika där, det är bara åka till Volvo och kolla. En sak som är säker är att det iaf blir mycket billigare att bara byta själva glaset jämfört med hela lyktan. smile

135
├┼┼
24 R

Sök