finns vissa gobitar,, men förstår fortfarande inte varför man ska ha hjulen utanför skärmarna som sagt de som har däcken precis innanför är toksnyggt,, men så fort de hamnar utanför med streech blää,, hahaha
finns vissa gobitar,, men förstår fortfarande inte varför man ska ha hjulen utanför skärmarna som sagt de som har däcken precis innanför är toksnyggt,, men så fort de hamnar utanför med streech blää,, hahaha
Smaken är som baken. Vissa gillar tribal dekaler på sidan, andra gillar Poke.
woord..
eller så kanske en viss person är less på dem har inte haft den bilen igång på minst 4 år,, å dekaler ska INTE dit nå mer men vägrar endå streech ; hehe nnåå blir det nå svar om minibussen ???
Vet inte om man vågar göra ett "beställningsjobb", men jag tar risken/chansen...
Hade velat ha några sjysta bilder på en:
Evo 1-3:a Spelar ingen roll vilken modell... Impreza Rx-8 nissan S-15 skyline r33 + r34
Vet att flera av dessa bilarna säkerligen finns bland alla dessa sidorna, men mitt internet är otroligt slött just nu... :S Där av anledningen att jag inte orkar börja leta ens...
Bilderna "SKA" vara i hög upplösning och gärna "proffs-tagna" Med någon cool effekt om ni förstår!?
Förstår om det är för mycket begärt, men hade varit grymt om det gick att fixa!
Lägger upp bidrag såfort mitt internet har fixat sig