5052
Sök

Vilka delar ut dåliga betyg utan att ge kommentarer?

16 Inlägg
10 juli 2006
Trådstartare
Vad är det för några som delar ut ettor utan att ge en kommentar varför. Så fort en bil kommer upp på topplistan så får man dåliga betyg. Jag kan ta dåliga betyg men ge en förklaring

Miklen
10 juli 2006
..d kallas för jobbiga människor.. !! ja tycker d borde bli obligatoriskt att man MÅSTE lämna kommentar när man ger betyg förvisso kanske inte betyg spelar roll men d e ju kul å ha å just nu missbrukas d nog ganska mycke..

hmmmm
1 094 Inlägg
10 juli 2006
jag tycker även att man blir tvungen att lägga en komentar när man röstar... hatar att folk lägger 1:or på bilar som är grymt snygga.... har själv fått 1:or på min bil men typ endast bra komentarer.... så man kan ju börja fundera på om det är ren avundsjuka....

2 122 Inlägg
10 juli 2006
jag kan ta att jag får massa ettor min bil är ju inte direkt snygg tongue men den är ju ganska fräsh

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

2 652 Inlägg
10 juli 2006
ja de är så irriterande , ge mej gärna 1or men en förklaring skulle sitta fint

Fisketokig
2 997 Inlägg
10 juli 2006
inget att bry sig om, är det fräsch bil som inte alls är värd 1p så se det som 6p istället wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 436 Inlägg
10 juli 2006
Avundsjuka. Annars lämnar man ju en kommentar, tex att bilen är en tråkig gammal rostig standardbil som inte har på garaget att göra. Eller att ombyggnationen var så smaklös att 2F2F-bilarna framstår som stilrena.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

8 156 Inlägg
10 juli 2006
Jag har bara fått två stycken ettor, så jag är väl ganska så nöjd.
Vad som är lite tråkigt är att bara en procent av alla besökare har röstat.
Klart att det är många som besökt sidan ett flertal gånger, men ändå...

Jag vill gärna ha fler röster på min bil. Hellre många röster och ett rättvist betyg, än en massa femmor.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Wankel
1 080 Inlägg
10 juli 2006
Martin 9-3 skrev:
inget att bry sig om, är det fräsch bil som inte alls är värd 1p så se det som 6p istället wink

hehe precis, det är bara avundsjuka, alltså tycker dom att bilen är snygg
personligen tar jag hellre kommentarer än röster...
om nån röstar en 4 är jag nöjd, men jag får inte veta vad jag skulle kunna göra för att få femman..säger inte att man ska göra allt som folk säger, men det kan ge tips om man har dålig fantasi själv
Senast redigerat av StiFf (10 juli 2006)

MDS Västerås

12 086 Inlägg
10 juli 2006
Jag ger aldrig betyg under 3.. är så jävla destruktivt

2 652 Inlägg
10 juli 2006
inte jag heller då röstar jag inte ,, men dom bilarna jag går in på tycker jag ofta är intressanta och då röstar jag därefer

Sök