Ser skitbra ut Blev ju riktigt fint med oljekylaren
En grej med den vanliga kylaren bara. Jag tror nästan du måste ordna något stadigare. Flänsarna på ovan och undersidan sitter väldigt löst och går lätt sönder. Gjorde ett liknande arrangemang på min 140 folkräser och det räckte med ett race och några knuffar så hade plåtarna böjts och ryckt med lite av kylkanalerna...
Ser skitbra ut Blev ju riktigt fint med oljekylaren
En grej med den vanliga kylaren bara. Jag tror nästan du måste ordna något stadigare. Flänsarna på ovan och undersidan sitter väldigt löst och går lätt sönder. Gjorde ett liknande arrangemang på min 140 folkräser och det räckte med ett race och några knuffar så hade plåtarna böjts och ryckt med lite av kylkanalerna...
tackar så mycket ja man vart riktigt nöjd med oljekylaren, var svårt att hitta en plats för den.
jo man hade en känsla av att de skulle bli lite klent får komma på nått annat fäste
Hej, jag håller på med en ombyggnation i en 142, har lagt i en B230f, men vet nt riktigt hur jag ska göra för att få det med bränslet rätt:(.
Hur har du gjort med den biten?/ Kimmy:)
Btw, grymt jobb;P
Tja, jag kommer att använda originaltanken eller så bygger jag en ny tank, sen så kommer jag att ha Turbobanditens bränslepump , hemmabyggd fuelrail, 4st 1200cc spridare - aeromotive BTR med an6 slangar sen en retur till tanken. Kommer att köra på Etanol funderade förut på att ha en Catchtank men får se hur de blir med de.