Liten update på gårdagens arbete då.. Jag drog åt slangarna till växellådan så nu är oljeläckaget därifrån fixat Och sen har jag gjort lite småjobb.. Har monterat en tuta och kopplat in den. Har även lackat om kåpan som sitter vid ratten till rosa Nu idag ska jag försöka hinna koppla in alla steriogrejer så det kommer förmodligen en update ikväll om det
Ja det har du rätt i Och det är sånna detaljer som är roliga att göra
Precis! så är det! vad kommer här näst?
Jag är inte helt säker men jag tror att jag ska göra färdigt inredningen nu det närmaste
Låter perfekt! det tar nog lite tid att få det såbra som möjligt. Längtar tills den är klart. Har ju läst i tråden från början, så ska bli kul och se hur den slutar . Detta är den ända tråden jag har läst från början till slut isåfall !
Jag är inte helt säker men jag tror att jag ska göra färdigt inredningen nu det närmaste
Låter perfekt! det tar nog lite tid att få det såbra som möjligt. Längtar tills den är klart. Har ju läst i tråden från början, så ska bli kul och se hur den slutar . Detta är den ända tråden jag har läst från början till slut isåfall !
Idag har jag varit på skroten å kikat lite. Hittade framstolar från en 123 gt billigt Fast dom ska bara säljas igen så dom hamnar inte i amazonen. Men jag köpte listerna som sitter runt framrutan på insidan. Men dom passade ju inte eftersom bilen e taksänkt så jag fick svetsa om dom. Och efter lite spackel å färg blev dom såhär fina