Jo det vore ju det snyggaste helt klart.. Men dörrarna väger en hel del och man behöver något att hålla i när man stänger dom så nån form av handtag behöver det finnas på dom.
huven är nog sparad, men hoppas bara på att bilen med sitt värde håller det original stuket som den byggdes... vinner i längden.
Huven är kastad för den var skrot. Såg ut som en banan ungefär hehe Men scoopet är sparat Och jag tänker inte göra några förändringar av karossen utan den ska vara som den blev byggd från början tycker jag Förutom att jag inte sätter tillbaka scoopet då
Jo det vore ju det snyggaste helt klart.. Men dörrarna väger en hel del och man behöver något att hålla i när man stänger dom så nån form av handtag behöver det finnas på dom.
När man stänger e det väll bara å trycka på dörren å har du en "popper så öppnar dom sig med inga problem å få till
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Kul det går framåt, spacklingen brukar ändå vara det som tar död på ett projekt... Tycker allt L88:a scoopet ska på igen men håller nog med dom andra om att ett par solonoider på dörrarna istället för handtagen skulle göra mkt för helheten, sen om det hör till bygget kan man ifrågasätta men lite personlig prägel tycker jag är ok att du sätter.
Om nån har några roliga 80-tals tillbehör liggandes som ni vill sälja så är det bara att säga till
varför inte sponsra delar till fraktkostnad och vara skyltat med namnet då bilen ställes ut framöver. tror nog det finns många som ligger på go saker som skulle förgylla ditt projekt..
mvh kenth
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Det är några som skrivit i tråden och tyckt att jag borde sätta tillbaka scoopet.. Så jag började fundera å kika lite å det såg ju inte så dumt ut. Så nu sitter scoopet på plats igen. hehe Är ju faktiskt roligt å ha den som den blev byggd från början Håller på å plastar dit scoopet. Har aldrig plastat förut så hoppas det blir bra.
Det är några som skrivit i tråden och tyckt att jag borde sätta tillbaka scoopet.. Så jag började fundera å kika lite å det såg ju inte så dumt ut. Så nu sitter scoopet på plats igen. hehe Är ju faktiskt roligt å ha den som den blev byggd från början http://www1.garaget.org/gallery/archive/135964/1038407_yw3xp9.jpg Håller på å plastar dit scoopet. Har aldrig plastat förut så hoppas det blir bra.
tummen upp!!!!!
Senast redigerat av kenth66 (9 januari 2011)
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Ngt som jag kan tycka va 80tal (bara sett på bilder och forum) är en "skärmhuv", alltså istället för bara huven så öppnar du hela skiten med skärmar och allt.
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Ngt som jag kan tycka va 80tal (bara sett på bilder och forum) är en "skärmhuv", alltså istället för bara huven så öppnar du hela skiten med skärmar och allt.