6849
Sök

VARNING! Emte däck i VARBERG. Välj någon annan!

Oturen själv
593 Inlägg
5 november 2010
Trådstartare
Hejsan, Vill bara varna om att emte däck i Varberg.

Dom har skruvat sönder mina alufälgar, Krävdes 2meter järnstång för att lossa bultarna efteråt.
Dessutom fuskade dom på en 4-hjuls inställning och en balansering som en 2 åring kunnat göra bättre.

till följd av fusket på hjulinställningen har jag blint felsökt och bytt länkarmar etc, i tron om att den var gjord riktigt.

Detta var alla separata tillfällen.

Så åk till någon annan däck-verkstad.
Senast redigerat av Mreque89 (5 november 2010)

Brum

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
5 november 2010
På vilket sätt skruvar man sönder ett par alufälgar? Att dem sitter hårt är en sak, men var fälgarna sönder? och på vilket sätt?

Säger inte emot på hjulinställningen, men var däckn riktiga när dem lämnade dem till dig och sen blev obalanserade efter ett tag? och hur fort har du kört i så fall??

Ska du kasta ut ett företag så krävs lite mer fakta. Annars kommer tråden med all säkerhet låsas.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Med.lem
3 759 Inlägg
5 november 2010
Och framförallt det viktigaste, hur löste dom problemet när du åkte till dom och pratade med dom.

Har du inte gjort det måste jag bara säga att du är en feg idiot som hänger ut företaget utan changs att försvara sig eller åtgärda felet.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Administratör
11 968 Inlägg
5 november 2010
nej, vi varnar inte för företag i forumet då det alltid finns fler än en sida på varje historia.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök