En liten rapport från Team Pony Drifts helg på Scandinavian Custom Show @ Bella Center!
Vi körde från Malmö mot Köpenhamn på fredag förmiddag
Pony Drift Camp, allt uppackat och alla redo för att ta emot besökarna!
Vi hade totalt 86 däck att bränna upp, två bilar och show i tre dagar !
Jag
och Michel!
Ute och härjar på banan! Roligt med passagerarkörning, träffa nytt folk och berätta om drifting och vårt team!
Bränner lite, danskarna höll på att smälla av när jag sa att jag är 17 år I Danmark får de ju inte ens övningsköra privat
Bränner ännu mer, korden framme på däcken hehe
Team mate Michel !
Limo till och från banan...det var ju inte helt fel att vara VIP Bodde på First Hotel Copenhagen och fest på Penthouse på lördagkvällen/natten!
Drift arenan innan vi börjat köra!
Efteråt
Återvinning?
Vi knöt mycket nya kontakter med förare, arrangörer och sponsorer! Ett meddelande om nästa års säsong kommer förhoppningsvis efter årsskiftet...mycket är på gång!
Till 2012 års säsong kommer jag att ingå som ny förare i Team Pony Drift! Som många märkt har jag varit med teamet hela denna säsongen och till 2012 tar vi samarbetet till nästa nivå, tvåbils-team!
Det blir en ny bil, den välkända Team Falken Danmark Nissan S14.5 med 2JZ Twin Turbo supramotor 520whp och 660Nm, full FIA PRO-INT säkerhetsutrustad, hela Driftworks sortiment av hjulupphängningsdetaljer som, spindlar, bärarmar, justerbara stag, krängningshämmare osv. FIA fullbur i starkt stål. Kolfiber huv, dörrar och vinge. Glasfiber front, bakkjol, sidokjolar, fram och bakskärmar som är breddade.
Mera nyheter om teamets framtidsplaner för nästa år kommer!