Hmm är s4 tråget i plåt? har för mig att jag har plåttråg på AAN motorn i urisen iaf. TROR att tråget passar från 10v motorn, kan vara ett sånt jag har.. var ett tag sen jag höll på med det där. Kan försöka hinna kolla upp det i helgen om det är intressant.
S4 tråget är i aluminium iaf och dom äldre 10v är i plåt skulle jag tro.
Då är det ett 10v tråg som sitter på min, för det är i plåt iaf. Är ju lättare att få tag på, och bygga om.
ja det är enklare men har ett s4 tråg på motorn som ska i så det ska inte behövas byggas om så mycke.
Denna helg kanske inte har varit så produktiv men har jobbat extra å haft lite annat i skallen.
Idag iaf så tog jag ur dom 3 pinnbultarna som gått av i toppen och bytta ut alla andra så nu är det nya å fräscha pinnbulta rakt igenom Monterade även nya vattenpumpen och löprullen idag.
Har lämnat in wastegatehuset, grenröret och servopumps fästet på blästring..skall hämtas upp på onsdag. Då kan man äntligen göra klart motorn för att stoppa i den.
Skulle dock haft ny lamell till kopplingen..Förra ägaren sa att kopplingen va dålig sen stämmer väl inte lamellen med den 6vxl låda för det satt en 5vxl i den bil som motorn kom ifrån.?.?.?
Har lämnat in wastegatehuset, grenröret och servopumps fästet på blästring..skall hämtas upp på onsdag. Då kan man äntligen göra klart motorn för att stoppa i den.
Skulle dock haft nytt lamell på kopplingen..Förra ägaren sa att kopplingen va dålig sen stämmer väl inte lamellen med den 6vxl låda för det satt en 5vxl i den bil som motorn kom ifrån.?.?.?
sätt en komplett ny koppling för de e nog fan de drygaste som finns med kopplings slir!
Skulle dock haft nytt lamell på kopplingen..Förra ägaren sa att kopplingen va dålig sen stämmer väl inte lamellen med den 6vxl låda för det satt en 5vxl i den bil som motorn kom ifrån.?.?.?
sätt en komplett ny koppling för de e nog fan de drygaste som finns med kopplings slir!
Undra vad en förstärkt original kostar...har en ny sinter med och enkelmasse svänghjul liggandes med racetryckplatta men det känns lite overkill för original effekten.
Undra vad en förstärkt original kostar...har en ny sinter med och enkelmasse svänghjul liggandes med racetryckplatta men det känns lite overkill för original effekten.
e aldrig fel med en 707 platta
hha ne men den blir ju så dryg å köra quattro.se verkar då va dyr på en original lamell som är förstärkt.
e aldrig fel med en 707 platta
hha ne men den blir ju så dryg å köra quattro.se verkar då va dyr på en original lamell som är förstärkt.
det är sachs uppgraderings lamell... köp en stel sinter istället så det håller 4300för tryckplattan 1700 för lamellen sen har du en koppling för mycket effekt!! å massor med våld å banzai starter
det är sachs uppgraderings lamell... köp en stel sinter istället så det håller 4300för tryckplattan 1700 för lamellen sen har du en koppling för mycket effekt!! å massor med våld å banzai starter
Har redan en sådan koppling som klarar Banzai starter men vill ha en för komfort just nu.