Tjena, jag undra om de finns något färdigt hål/rör mellan motorrummet och kupén, som man kan dra kablar igenom? :-) vet inte om de spelar någon roll om de är en T5a? :-P Med vänliga hälsningar Strand
ingen aning nåt borde det ju finnas tycker man om man kollar på höger sida. inte för att vara den. men en annan stälde samma fråga för några månader sen. och han skulle koppla in stöm kabel till basen han visste inte att batteriet sitter bak på dom bilarna fast vad ska du göra för nåt. är det extra ljus eller vad
tack Blyfot_Racing för snabbt svar! har kablage till extraljus, men tänkte dra lite el till blixtljus och lite leds som jag vill ha en strömbrytare på inne i bilen, vill nämligen kunna stänga av dom flesta grejerna, har några grejer som går på positionsljus, men detta vill jag ha på en strömbrytare inne
jo det kan jag tänka mig men när det gäller axtra ljus vet ej om det funkar på din men hör med volvo
polaren har en s60R en 04a han köpte ljus ramp gick till volvo köpte kablage å knapp programerade han behövde inte dra några kablar mellan kupen å motor utrymme alltså han satte på ljusrampen kopplade in sladden satte i knappen precis ovanför vaxelspaken klart borde ju gå å göra nåt liknade meblixt ljusen