som sagt, köpte tillbaka bilen den 21 Januari så det har ju hänt lite smått sedan dess här kommer lite bilder på vad som jag har gjort, kanske missar lite men men då får ni hojta till om vad så fixar jag det bilderna kan ligga lite huller om buller med
här var jag på väg hem med bilen en riktig tvätt behövdes kan jag lova så klart blev det en usa front senare på kvällen bilen kom hem satt även en ny ratt i bilen när jag köpte tillbaka den fick bli andra mätare med tog dom från 945an, ska plasta en ny mätarhållare med blev trött på det silvriga mätarhuset så lackade det svart ist sen spårade det ur totalt monterade i v70 armstödet med, gott med mugghållare sen spårade det ur med en grupp a vinge med ska byta el lite senare med lite nytt till usa fronten gjorde inte fel heller , blev nytt till andra sidan med lagt slipgrund på sargerna med lägger bara upp bild på ena sargen älskar när det är nytt haha dekalen ska bort senare köpte lite grejer på Elmia till bilen till kanon priser monterat dump med
Detta är vad jag kan komma på just nu om vad jag gjort med bilen sen jag köpte tillbaka den
Ser mycket bra ut, såg att du tidigare skrivit att det verka dött i tråden, det är för att tråden syns max 1-2 min när man väl uppdaterat sen borta. Så svårt för folk att hinna se den. Men nu hann jag se den
Ser mycket bra ut, såg att du tidigare skrivit att det verka dött i tråden, det är för att tråden syns max 1-2 min när man väl uppdaterat sen borta. Så svårt för folk att hinna se den. Men nu hann jag se den
börjat tänka lite smått på annan lack nu , kommer bli 2 färgat igen en med go effekt i och en annan kommer nog bli grymt om det blir av
Det hoppas vi det blir
har praktik nu på en lack verkstad så ska kolla med han som äger stället om man kan jobba in lacken och det om man inte får sommarjobb/jobb där tar ju studenten i år så