3598
Sök

Små saker att göra med en dodge ram 1500?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
15 november 2010
Trådstartare
Tjenare!

Skulle vilja få till ett lite fetare stuk på en rätt tråkiga ram 1500 -04

Så vad skulle ni göra om bilen var er?

Letar efter någon annan läpp. Sett flera bilar på google osv som har någon liten läpp som sticker ut någon cm strax under dimljusen tex.

Tanken är att byta ut dagens 22" till 24" men vill ha mera tips!

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

100% ninja
342 Inlägg
15 november 2010
Slamma den! Rätt ner i backen. Finns inget ballare än ordentligt sänkta pickisar.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

BMW entusiast
579 Inlägg
16 november 2010
Till att börja med hade jag lackat grillen svart och satt dit en riktigt manlig frontbåge! Sen hade jag bytt ut framlyktorna mot svarta och baklyktorna mot nån stilren tonad variant. Sist men inte minst hade jag tagit bort alla emblem som finns på bilen.

Nått i stil med en Black Edition smile

Antar att du kommer köpa kromade fälgar och då passar en kromad frontbåge in rätt bra cool

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 november 2010
TeedasT skrev:
Slamma den! Rätt ner i backen. Finns inget ballare än ordentligt sänkta pickisar.

Nej upp med den istället smile 35" sulor, vinsch, båge på flaket med ett gäng extraljus, gangsterkepa med positionsljus

här har du kofångaren du söker wink
http://ironbullbumpers.com/dodge.html

Rock'n Roll

Bilplåtslagare/Bilbyggare
201 Inlägg
18 november 2010
fixa Rollpan i stället för stötfångaren bak

Cbc

Egenföretagare
2 496 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Chippen skrev:

Det var en riktigt bra ide! Inte tänkt på = )

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Bilplåtslagare/Bilbyggare
201 Inlägg
19 november 2010
tsdi skrev:
Chippen skrev:

Det var en riktigt bra ide! Inte tänkt på = )

blir mycket cleanare smile finns och köpa för inte så mycket pengar

Cbc

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
19 november 2010
TeedasT skrev:

Man kan väl för f_n inte sänka en 4x4 heller, upp med den i luften är det enda rätta.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

178 Inlägg
19 november 2010
En till på höjning smile Jag skulle redneckifiera den åxå enl tenzers förslag med flakbåge o lite annat. Givetvis ett gun rack i hytten så hagelbraket sitter säkert o lättåtkomligt tongue

Nämen du har ju redan cleana glidarbilar så det kan väl vara kul med ngt som fyller upp folks backspegel rejält big_smile

415 Inlägg
19 november 2010
I med två lycktor till bakom grillen, såg bara två. En fet kromad båge med ännu fler lycktor, ljus kan man aldrig få för mycket utav. Sen skulle jag nog sätta en rad oranga positionsljus mellan fram och bakaxel.

Sen är ju sänkning det absolut sista man ska tänka på, Lowriders are like tampongs, every pussey needs one wink

, ___
/ _ _ _\_
⌠¯¯¯¯¯' [☼===☼]
`()_);-;()_)--o--)_)

Sök