1795
Sök

Eftersnack: YstadTräffen Premiären 2011 Fredag 8 April kl 20:00

643 Inlägg
8 april 2011
Kommer bli nice, längtar tills man kan komma ifrån jobb o börja tvätta bilen. Kommer dock utan ljud. Jävla Hedbergs sad.

Inte svår på spontanrace !
292 Inlägg
8 april 2011
Kommer att bli grymt nice ikväll grabbar !!

One Life - Live It !

100% Skåning
358 Inlägg
8 april 2011
Ser lovande ut ikväll, skall storma en del men skall nog mycket till innan bilarna blåser iväg, ses ikväll, om jag inte blåser iväg när jag tvättar bilen!

mvh.

17 Inlägg
8 april 2011
Ska bli spännande detta! Första bilträffen för mig och min lilla skitbil. Kanske inte borde lättat den så mycket med tanke på vinden ikväll...!

Adding power makes you faster on the straights. Subtracing weight makes you faster everywhere!

100% Skåning
358 Inlägg
8 april 2011
Loumark skrev:
Ska bli spännande detta! Första bilträffen för mig och min lilla skitbil. Kanske inte borde lättat den så mycket med tanke på vinden ikväll...!

Vadå skitbil, är det nån här som har en skitbil så är det väll ändån jag (min volvo wink)
Brukar kunna blåsa en del där vi skall vara ikväll, får se till att klä sig varmt så är det nog inga problem.

17 Inlägg
8 april 2011
xlm skrev:
Loumark skrev:

Vadå skitbil, är det nån här som har en skitbil så är det väll ändån jag (min volvo wink)
Brukar kunna blåsa en del där vi skall vara ikväll, får se till att klä sig varmt så är det nog inga problem.

Haha, ja, det är väl inte direkt en skitbil, men en bil som blir skitig hela tiden! Kör jag den en gång måste jag tvätta den två gånger... :p

Adding power makes you faster on the straights. Subtracing weight makes you faster everywhere!

100% Skåning
358 Inlägg
8 april 2011
Loumark skrev:
xlm skrev:
Loumark skrev:

Haha, ja, det är väl inte direkt en skitbil, men en bil som blir skitig hela tiden! Kör jag den en gång måste jag tvätta den två gånger... :p

Du jag känner igen det fenomenet på min bmw, exakt samma wink

1337
1 343 Inlägg
8 april 2011
_Malm skrev:
AnesN skrev:
-AJ- skrev:
Ystad Kommun har börjat och förbereda sig inför morgondagen...
Fyra st modell större betong-suggor utplacerade på rakan...

..... just så det går när man "frågar" om en självklar sak.

+1

+1

I'm not a fighter, I'm a lover!

100% Skåning
358 Inlägg
Skaune
8 april 2011
xlm skrev:
Friska vindar ikväll wink

inte mycket värre än när man kör TD på en gammal bil utan ac på sommaren! lol

100% Skåning
358 Inlägg
8 april 2011
Polestar skrev:
xlm skrev:
Friska vindar ikväll wink

inte mycket värre än när man kör TD på en gammal bil utan ac på sommaren! lol

Haha, bra jämförelse där! lol

613 Inlägg
8 april 2011
Xtravagant skrev:
_Malm skrev:
AnesN skrev:

..... just så det går när man "frågar" om en självklar sak.

+1

+1

Tack för info. Ska fan ut och festa ha det så roligt med betongen smile

957 Inlägg
8 april 2011
nä jag kommer  inte  få  bli  någon anan  bättre dag  det blåser lite  FÖR mycket här och på vägen    oh endå ska man jobba  05 00 imorgon så  tyvärr

Sous Chef
389 Inlägg
8 april 2011
Blåser väldigt mkt vid världens ände..
var nere och kollade nyss.

ta varmt på er!

3 968 Inlägg
8 april 2011
Trådstartare
BadBoy89 skrev:
nä jag kommer  inte  få  bli  någon anan  bättre dag  det blåser lite  FÖR mycket här och på vägen    oh endå ska man jobba  05 00 imorgon så  tyvärr

Du är välkommen andra fredagar framöver smile

50 Inlägg
8 april 2011
Får nog med avstå ikväll, lite för mycket vind i mitt tycke, men när kommer det fler träffar? smile

Gör om, gör rätt...

Sous Chef
389 Inlägg
8 april 2011
varje fredag kl 20 smile

ett bra tag framöver

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 april 2011
18 m/s .. så se till att hålla i er i kväll!! :-)

2 011 Inlägg
8 april 2011
Jill skrev:
18 m/s .. så se till att hålla i er i kväll!! :-)

Lugnt smile Bara en premiär detta året, så det får man inte missa smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Sök