Då ska vi se, de ska blåsa som mest nu klockan 1600 och 1700, 16m/s och sedan klockan 2000 ska de lugna sig lite mot 12m/s för sedan att gå ner till 10m/s kl 0000.
Då ska vi se, de ska blåsa som mest nu klockan 1600 och 1700, 16m/s och sedan klockan 2000 ska de lugna sig lite mot 12m/s för sedan att gå ner till 10m/s kl 0000.
Att dom orkar, hade det varit en fin sommardag kunde jag förstått dom, det är bara för att det är träff på G ;( Det blåser ju, dom skall käka munkar på statoil i Pajala istället..
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
jag kommer allafall skiter i att det blåser som det gör det är allafall kanon väder ute rätt sällan att det är de bara även min vän JR-Racing kommer också.
vilka löjliga poliser som vill dela ut fortkörningsböter bara för träffen... vi får väl försöka hålla hastigheten, vädret tycker jag är klart godkänt då solen lyser och det regnar inte
Kom precis körandes från Hammenhög till Ystad, Inte en polis, så den vägen verkar vara fri än sålänge från farbror batong, dock värt att tänka på...er som kör brutalt sänkta bilar...där ligger lite grenar och sånt nerblåset i sandskogen...så ta de lite försiktigt där.
Jag kommer!!...gåendes Eller i någon tråkig volvobil...