AnesN skrev:
ajja blir inte ystad igen för min del. Att fråga om tillstånd är för det första idioti. För man vet redan svaret bara gör allt svårare. Poliser gav böter till massa såg man själv fick jag inget, Fulla fjortisar över allt? på en bilträff förhelvete ingen jävla bilfest. + Blocken på vägen är rena idiotin. Såg att någon jävla idiot burnade mitt i allt för den delen hade han varit nära min bil hade han jävlar i det fått sig en smäll trött på volvo bönder och fjortisar i Ystad var exakt samma historia förra gången. Men då var inte blocken där och man kunde göra annat som är intressant
Men snälla du...
Anser du på fullaste allvar, seriöst, att polisen
inte visste om att träffen skulle ske, att betongsuggorna
inte skulle kommit upp, att böter
inte skulle delats ut...
...om folk
inte pratat med dem om bland annat tillstånd. Ja just det...
![http://www.vapersforum.com/images/smilies/Facepalm14.gif]()
Du kanske missat det faktum att träffen är ökänd av polisen sedan flera år tillbaka och att den dessutom varit offentligt känd på otalet ställen i flera månader?

Du har en j_la cool bil och vågar visa det när du kör, vilket du ska ha enorm kudos för. Synd att inte se dig på resterande fredagar nu bara. =/
- - - -
Samma gnällande från folk även förra året. Ja, det är tråkigt att inte polisen kan se mellan fingarna en sådan här dag. Ja, det är drygt att media är negativa.
Men får alla böter på felaktiga grunder? Är det så? Eller det finns en anledning till att "polisen bara delar ut böter och inget annat"? För det låter mycket underligt att alla som erläggs med böter får det "bara för att". Nån som funderar på att överklaga?