20 november 2010
Trådstartare
Okej!
Får tacka så mycket för informationen, men undrar om det är precis sådär jag skall mäta, ser det ut sådär på:
Kenwood
Originalnr:Y37-1322-72
Tillverkarkod: GX204LEF2
Om det inte är något fel ut till högtalarna, så funderar jag kring vad kostnaden för att laga slutsteget kan komma att kosta mellan tummen och pekfingret. Om det går att laga subarus egna kenwood.
Skulle även vilja ha AUX-port i radion, vilket finns som extra tillbehör. Men varför kostar AUX-kabeln från radion till handskfacket så djävulskt mycket, 894kr. Verkar bara gå att få det via återförsäljaren.
Eller går det att få till det på nått sätt ändå?
- Ytterliggare frågor till dig Swedenrockers, eftersom du tycks kunna en hel del.
I Subarus radio har jag hört något om att den levererar mer spänning till främre högtalarna jämfört med de bakre. Ska tydligen inte vara någon idé att byta högtalare bak. Går det att ändra det hos dig till exempel?
Fråga utöver.. Om jag skulle vilja ansluta ett en baslåda med aktivt slutsteg, då det endast tydligen är en högnivåutgång. Vet att det finns aktiva baslådor som klarar högnivåutgång, vart skall jag ansluta den om jag skulle vilja det?
Tack på förhand!