ja har ett uppsättning som e väldigt lika dom! o då ere just dom där 3 mätarna; ladd, olje-temp o olje-tryck och dom kommer från biltema. ja köpte mina för typ 2 år sen.. kan ju ha slutat sälja den serien..
Då är de dom, men då återstår kopplingsschemat. läste pdf filen för oljetryck men stog ju bara färger på kablar men jag har inte några kablar bara kontakter.
"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"
jaa men tyvärr lite svårt att koppla om man inte har några kablar med kontakter! jag vill ju veta vilken färg på kabel jag ska sätta på pinnen på mätarn.
fick du inga kontakter med? :S eller köpte du begagnat? Jag har tyvärr redan kopplat in mitt så jag ser inte baksidan på mina nu men utan kontakter så får du det ju riktigt jobbigt...
fick du inga kontakter med? :S eller köpte du begagnat? Jag har tyvärr redan kopplat in mitt så jag ser inte baksidan på mina nu men utan kontakter så får du det ju riktigt jobbigt...
exakt de ja menar byte till mig dem så bara mätare inga kablar elr ngt. Man vill ju inte gärna inte prova sig fram då det står att signal givare får aldrig komma kontakt med +. Men om det går för sig får du gärna titta nån gång och ta bild på kontakterna
exakt de ja menar byte till mig dem så bara mätare inga kablar elr ngt. Man vill ju inte gärna inte prova sig fram då det står att signal givare får aldrig komma kontakt med +. Men om det går för sig får du gärna titta nån gång och ta bild på kontakterna
ja jag ska försöka få tag i ett kort på de men det blir inte ikväll har mekat nu några timmar och är sliten nu men imorgon ska jag nog kunna fixa det så du kan lösa dina problem
här har du en bild så du ska nog kunna få ihop det bara du ser till att allting kommer på rätt håll. du ser även märket med 4 siffror där du kan utgå ifrån vilket håll det ska vara på.