4031
Sök

Montera ur bilstereo?

308 Inlägg
27 november 2010
Trådstartare
Någon som har en aning hur man kopplar ur en Sony Stereo från en Honda civic -89?
Den e original.

Tacksam för svar!

(Här har ni en bild på stereon ifall ni inte vet hur den ser ut)
http://www.speedyshare.com/files/25406094/S7304721.JPG

308 Inlägg
27 november 2010
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Om du lägger upp bilderna här i fortsättningen så ska jag berätta.....

"Uppladdningsfunktionen i forumet är för tillfället inaktiverat. Vi arbetar på ett nytt galleri och när det blir klart kommer en ny forumuppladdningsfunktion att införas."

Då antar jag att jag kommer få vänta på ditt svar hmm

MVH

stRaend
27 november 2010
TexaL skrev:
Swedenrockers skrev:

"Uppladdningsfunktionen i forumet är för tillfället inaktiverat. Vi arbetar på ett nytt galleri och när det blir klart kommer en ny forumuppladdningsfunktion att införas."

MVH

lägg upp dom i ditt galleri sedan ta länken?

308 Inlägg
27 november 2010
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Japp.........

Nej då, om du kollar ovanför skruven längst till vänster på bilden så ser du ett litet avlångt hål. I det och ett hål på höger sida så petar du i Demonteringsverktyg, de funkar med hyfsade buntband och sen kan du dra ur stereon. Sitter den stumt iaf så är den skruvad i sidorna som det är på många japsbilar.

Jag har inge Demonteringsverktyg hmm.. hur ska man dra ut den med buntband yikes? stoppa in dom i hålen och bara dra eller? (Dumförklarar jag mig själv nu?) :$
Senast redigerat av TexaL (27 november 2010)

308 Inlägg
27 november 2010
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Buntbanden frigör spärrarna, sedan kan du peta in en metallkrok precis innanför plastkanten på cd-sloten och dra med.

Jag ska försöka göra mitt bästa! Tack för svar! :-)

En sak till: Hur Långt in ska buntbanden?

308 Inlägg
27 november 2010
Trådstartare
stRaend skrev:
TexaL skrev:
Swedenrockers skrev:

MVH

lägg upp dom i ditt galleri sedan ta länken?

Ber så hemskt mycket om ursäkt, blev medlem för 2 dagar sen och är ny här på siten, kan inte alla funktioner än! Men tack, då vet man det iaf :-)!

Sök