Ja tycker de är riktigt bra för de priset, men nu i efterhand så skulle ja kört på de gula dämparna istället för de svarta. den är inte så stum som ja vill ha den, men helt klart prisvärda saker asså
Påbörjade sidokjolarna igår tänkte köra på mina speedparts kjolar nästa år också, men de kommer bli breddade de med bilder kommer snart på de som är gjort.
Ja tycker de är riktigt bra för de priset, men nu i efterhand så skulle ja kört på de gula dämparna istället för de svarta. den är inte så stum som ja vill ha den, men helt klart prisvärda saker asså
Hur långt har du hunnit köra? I början har jag för mig det var vanligt att de blev lite säckiga efter ett tag och på vardagskombin som går ett antal mil varje år vill jag inte stå och byta så ofta
Men troligen är ju detta något som man åtgärdat under åren och därför är jag nyfiken hur dina står sig, men du kanske inte har rullat så långt ännu?
Hur långt har du hunnit köra? I början har jag för mig det var vanligt att de blev lite säckiga efter ett tag och på vardagskombin som går ett antal mil varje år vill jag inte stå och byta så ofta
Men troligen är ju detta något som man åtgärdat under åren och därför är jag nyfiken hur dina står sig, men du kanske inte har rullat så långt ännu?
Ja tycker de håller sig rätt så bra än iaf, de har vart med ca 3000 mil. Har inte känt att de blivit säckiga iaf. Ah ja skulle tro att de blivit bättre sen de kom iaf
Blev en dag i garaget äntligen! Började plasta sidokjolarna som ja ska använda, fick kapa lite och plasta igen lite hål som ja inte ville ha Eftersom de e en add-on kjol så blev den rätt så fladdrig när ja flyttade ut den, men ja tryckte i fogskum emellan kjolarna, verkar funka fint, eller va tror ni? nån med lite erfarenhet av nåt liknande? Så nu återstår de bara lite plastning och sen spackel på sidokjolarna, sen blire resten av bilen
Nu börjar bilen ta lite form Har plastat i stort sett hela förarsidan och spacklat och slipat. Ska gå på med lite mer fin spackel så kommer de nog bli great. Körde glasfiberspackel i botten för att minska risken för sprickor.
Fick kapa ur och plasta om lite för passformen va sådär bra,
Här kommer en liten uppdatering från de senaste veckorna i garaget Spacers beställda och precis hemkomna och ja blev galet nöjd! Slänger upp några färska bilder, Så ni som kollar, kommentera gärna och säg era synpunkter! Alltid kul med folk som säger va de tycker Har fixat klart med lackerare så nu ere bara att fortsätta slipa