fast min bil e ju inte la inte så mycket te att ställa ut xD
det behöver inte vara breddat 20" å massa stereo för de ska va snyggt! alla ska ha en chans å ställa ut under samma villkor! alltid kul å visa upp sin bil ju!
det behöver inte vara breddat 20" å massa stereo för de ska va snyggt! alla ska ha en chans å ställa ut under samma villkor! alltid kul å visa upp sin bil ju!
men ändå xD fattas taklister på den och sprucken framruta nu, inget trevligt
Men träffen är ju inte förrän i Augusti, så lister och ruta lär du hitta fixa Sen som Rasmus säger, det är ju alltid kul att ställa ut, visa bilen, tjöta med folk
Men träffen är ju inte förrän i Augusti, så lister och ruta lär du hitta fixa Sen som Rasmus säger, det är ju alltid kul att ställa ut, visa bilen, tjöta med folk
hehe jo de sant men tiden går så fort på sommaren hinner ja få på kjolen fram igen och plasta ihop min nya bakdel med så ska han nog bli fin ;D vet ej om ja ska matta bilen mer lr va tycker ni om färgen? den e typ halvblank svart
Är det någon gammelvolvo eller typ custom klass? hade tänkt att besöka er med amazonen.
MVH/A
Tjena! Japp vi har klassen vi kallar Volvo classic. Där allt från pv amazoner till 140 är med i. Själv klar vill ju att du dyker upp med din amazon. Riktigt fet e den.