Tjennare. har en baslåda 2x10 Ultimate i bagaget på 740.in (sedan) och kapat hål i hatthyllan för bashålen i lådan. men problemet är att den spelar mycket bättre och högre bas när bagageluckan är öppen än när den är stängd. är det någon som kan veta va felet är?
Tjennare. har en baslåda 2x10 Ultimate i bagaget på 740.in (sedan) och kapat hål i hatthyllan för bashålen i lådan. men problemet är att den spelar mycket bättre och högre bas när bagageluckan är öppen än när den är stängd. är det någon som kan veta va felet är?
Tjennare. har en baslåda 2x10 Ultimate i bagaget på 740.in (sedan) och kapat hål i hatthyllan för bashålen i lådan. men problemet är att den spelar mycket bättre och högre bas när bagageluckan är öppen än när den är stängd. är det någon som kan veta va felet är?
MvH
Lådan är för stor!
men hur fan gör det så att den spelar bättre när luckan är öppen? :S
Tjennare. har en baslåda 2x10 Ultimate i bagaget på 740.in (sedan) och kapat hål i hatthyllan för bashålen i lådan. men problemet är att den spelar mycket bättre och högre bas när bagageluckan är öppen än när den är stängd. är det någon som kan veta va felet är?
MvH
Lådan är för stor!
men hur fan gör det så att den spelar bättre när luckan är öppen? :S
Vänd baslådan så att basarna spelar mot baksätet. Försök att få det så tätt som möjligt.
Bumpar upp denna tråden lite. Har bytt låda för basarna och dom spelar väldigt mycket bättre. nu är det så att har jag basen längst in i bagaget med högtalarna mot ryggstödet och basporten är i luckan i mitten av baksätet. men det blir mycket bättre bas om jag ställer basen mitt i bagaget? Problemet med att dom spelar bättre med öppen lucka är borta p.g.a att basarna fått en mindre låda som passar dom bättre
Bygg en ram runt lådan så det blir tätt och basen bara kan komma framåt så ska du se att det kommer låta bättre och bli mer bas. Men ska du ha absolut mest bas och skiter i hur det låter så vänder du lådan mot bakluckan och ställer den typ mitt i skuffen.
Bygg en ram runt lådan så det blir tätt och basen bara kan komma framåt så ska du se att det kommer låta bättre och bli mer bas. Men ska du ha absolut mest bas och skiter i hur det låter så vänder du lådan mot bakluckan och ställer den typ mitt i skuffen.
hmm aa det kan jag testa en kompis har väll kvar en bit spån skiva:p. kanske blir att bara ställa den mitt i men då blir väll problemet att den står förbannat bra ivägen
Och när den står mitt i så låter det bra och spelar så in i