Tjo! Jag är lite ny inom detta med ljud men iaf.. Just nu har jag original ljud i min bil, det är en passat 96-a.
Om jag ska vara helt ärlig så är ljudet riktigt riktigt dåligt, om man har bas på så skramlar det bara i högtalarna vilket gör att jag får köra runt utan bas och bara lyssna på lite enkelt ljud. Men då till mina frågor.
Jag vill ha två högtalare, helst inte så dyra.. Jag är inte den som är ute efter något mega ljud utan vill bara ha lite bättre så man iaf kan spela på original basen i bilen.
http://www.mds.se/sv/product/745/MDS-X-ite-X400 Det är några jag har kollat lite på och de ser vettiga ut, inte dyra och verkar vara bra som ersättare till original högtalare i bilar, tror ni det kan vara något? Som sagt är inte ute efter mega ljud..
Det är 4" och jag antar att jag inte kan ha mer/bättre eftersom jag inte kommer köra med slutsteg.
Högtalarna ska sitta i främre delen av bilen. Har ni några tips på några högtalare? Helst enkelt monterade samt till ett vettigt pris och hur tror ni dem högtalarna jag linkade är? Ska bara ha några som ersätter mina extrema dåliga original högtalare.
Tack på förhand
/Tobbe